חיפוש

רמקול בלוטוס אלחוטי נגד מים מפתיע באיכותו!

מה זה רמקול בלוטוס?

זה מכשיר קומפקטי שפועל על סוללה נטענת, הוא מתחבר באופן אלחוטי לכל טלפון (או טאבלט, אייפון, אייפד כמובן) ומשמיע מוזיקה ושיחות טלפון בעוצמה גבוהה ובאיכות רבה בהרבה מהרמקול המובנה בטלפון.

למה דווקא זה מתוך אלפי מכשירים?

רמקולי בלוטוס קיימים במבחר אינסופי! יש למעלה מ-1000 מכשירים בדילאקסטרים (קישור לקטגוריה). ואנחנו לא מתיימרים לבדוק מספיק מכשירים כדי לומר מי באמת הכי טוב, ולמען האמת קשה להאמין שזה בכלל אפשרי. עם זאת ובלי שום קשר, אנחנו עושים מאמצים לבחון חנויות ברשת שניתן לסמוך עליהן, ששולחות בזמן, שמתקשרות היטב עם הלקוח. הדרך היחידה לעשות זאת כמו שצריך זה להזמין מהם כמה מוצרים… כך קרה שבין המוצרים שהזמנו סתם בשביל להתרשם מtmart, היה הרמקול הזה:

Mini-Waterproof-Wireless-Bluetooth-Speaker-with-Sucker-Blue_600x600 

אז איך הוא?

ממש הפתיע אותנו לטובה!!

איזה ווליום ואיזה צליל נקי! פשוט תענוג. קשת צלילים רחבה, הבאס חזק ונקי, לעומתו אולי טיפה חסר הטרבל שנבלע בתהודה של המכשיר.

כמובן שזה לא רמקול לאודיופילים בנפשם (או באוזנם) אבל בהשוואה לרמקול של הפלאפון או הטאבלט, זה הבדל מדהים וכיף לשמוע מוזיקה בבית, בטיול ובאוטו. תמורה מלאה למחיר ואף יותר!

באמת עמיד למים?

כן 🙂 ניסינו:

מה לגבי שיחות טלפון?

הרמקול הזה יכול לבצע גם שיחות טלפון ע"י מיקרופון שמובנה במכשיר. בדקנו גם את זה אך פה המכשיר לא מי יודע מה טוב. בגלל האטימות למים, המיקרופון קולט חלש וצריך להרים את הקול כדי שהצד השני ישמע.

מאפיינים:

הרמקול שוקל 100 גרם, הוא יותר גדול ממה שנראה בתמונה (כלומר הופתענו כשקיבלנו לראות שהוא גדול מכפי ששערנו).

היצרן מצהיר שהסוללה נטענת תוך 3 שעות ומספיקה ל6 שעות. כמובן זה תלוי בווליום שאתם שומעים בו וזה יוצא בפועל 4 שעות. מצד שני הוא נטען מכל שקע USB כולל power bank כמובן.

 

ותמונות באוטו:

IMG 20140820 095549IMG 20140820 095506

 

איפה הכי כדאי לקנות? כל החנויות שאנחנו ממליצים עליהן בדוקות ב100% וניתן לרכוש בשקט 🙂 תקנו איפה שאתם מרגישים נוח.

 

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo