חיפוש

פס לדים צבעוני – עכשיו פשוט יותר.

עם LED Strip אפשר לעצב פנים וחוץ. דוגמאות:

האם זה מסובך?

זהו שלא! בעבר אנחנו עשינו פוסט על סטריפ לדים אבל אנשים נרתעו ממנו כי זה דרש חיבורים אלקטרונים שלא כל אחד יודע ומבין בהם. אז הפעם אנחנו רוצים לתקן את חווית המשתמש 🙂 ונראה לכם שלא צריך להבין בשום דבר בשביל לרכוש ולהתקין סרטיפ לד מדהים בבית!

רשימת קניות

  1. ספק כח מיוחד ל-LEDים במחיר 73 ש"ח: לרכישה בקישור הזה
  2. פס לדים אטום למים: 2 מטר במחיר 56 ש"ח: לרכישה בקישור הזה או אם אתם מעדיפים, 5 מטר במחיר 76 ש"ח לרכישה בקישור הזה.

שימו לב שניתן לגזור את פס הלדים לאורך המתאים לכם!!

האם צריך להבין באלקטרוניקה?

לא! זה ממש פשוט ראו:

לחץ Esc ליציאה

ובמבט מקרוב על החיבור:

לחץ על Esc ליציאה

איפה שמים אותם?

אנחנו ממליצים על פסי לדים אטומים למים, זה לא מיקר מאוד את המחיר אבל אפשר להשתמש בהם גם בחוץ וגם בפנים והם הרבה יותר מוגנים. כל הרעיון הוא לשים את פס הלדים כך שהוא אינו נראה באופן ישיר, כלומר, מעל מדף גבוה, מאחורי גב טלוויזיה או תמונה, מתחת לקו המדרגות… באופן שרואים רק את ההילה של הלדים אבל אין מראה ישיר שלהם שגם יסנוור וגם יהיה פחות יפה!

שימו לב שאם אתם מתקינים אותם בחוץ, החלק של המחברים אינו אטום למים וצריך להיות מוגן. שאר סטריפ הLED כמובן מוגן מגשם ויכול לשמש באופן קבוע אפילו כדי להאיר שביל גישה לבית.

מה השלט הרחוק עושה?

קודם כל השלט אחראי על הפעלת וכיבוי האורות. אבל כמו שאתם רואים, יש עליו המון כפתורים צבעוניים והם פשוט קובעים את הצבע של פס הלדים. למעשה, על הפס יש לדים כחולים, אדומים וירוקים. שילוב בינהם בעוצמות שונות נותן את הצבע.

אם לא בא לכם תאורה קבועה, ניתן ללחוץ על Flash כדי להפוך את הבית לדיסקוטק… אני אוהב את כפתורי הFADE בשלט שבהם הצבע משתנה אבל באיטיות ובצורה חלקה של מעברים מצבע לצבע ולא בהבהובים חדים.

בנוסף, השלט הרחוק גם יכול לשלוט על עוצמת הבהירות – זה חשוב משום שהלדים מאוד בהירים ובלילה זה ממש מסנוור אז צריך לווסת את העוצמה.

לאופציות נוספות לרכישה ניתן להסתכל על הקטגוריה בקישור הזה

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

ZUZU Reviews
Logo