חיפוש

פורים שמח! (וזול!)

"…משנכנס אדר, מרבין בשמחה!"

חג פורים 2018 חל בתאריך: יום חמישי, 01/03/2018, י"ד אדר ה'תשע"ח וזה רק עוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

כמובן שאם יש לכם ילדים קטנים בבית או מסורת מסיבות תחפושות בעבודה ובמשפחה – סביר להניח שהחג יתחיל עבורכם גם כמה ימים קודם. 

כל שנה אותו הסיפור – כל התחפושות השוות באמת בארץ במחירים מופקעים ואם מוסיפים עוד כמה אביזרים לפעמים מגיעים לכמה מאות שקלים, וזה רק לילד אחד. מה עושים כשיש כמה מתוקים שכבר מבינים ולא רוצים את התחפושת של שנה שעברה של האחים הגדולים ובכלל מי רוצה להסתובב בחנויות עם המבחר הבלתי נגמר שרק מבלבל עוד יותר… והבכי…הבקשות והתחנונים…בסוף קונים לכל ילד 2 תחפושות, חרב, פאה, מסכה ולייטסייבר. 

השנה נראה שהתחרות של הייבוא האישי באינטרנט כבר עושה מספיק גלים בכדי שנוכל למצוא תחפושות בזול יחסית בכל חנויות הסטוק למינהן. אבל, עדיין זה דורש נבירה בערמות בחנויות, לקחת את הילדים לחנות שהכל בה קורץ להם, והתחפושות, לרוב, לא רק זולות, אלא גם נראות זולות ונפוצות מידי. 

לכן, האופציה השפויה והנוחה, נותרה עדיין – הזמנה באינטרנט, בוודאי אם אתם מחפשים תחפושת שהיא גם משתלמת וגם מיוחדת. כזו שתעניק לילד/ה שלכם יום מיוחד ולכם אולי את הפרס במסיבה בעבודה 😉

ALIEXPRESS ודואר ישראל

כבשנים עברו, דואר ישראל בשיתוף פעולה עם אליאקספרס, מבטיח לספק לנו את החבילה תוך 3 ימים מהגעתה לארץ. שימו לב כי המבצע תקף אף ורק להזמנות במשלוח E-PACKET או EMS המהירים. 

איך בוחרים במשלוח? 

ליחצו על החץ הקטן לצד שיטת המשלוח:

87987

וביחרו בEMS או E-PACKET (עדיף) – 

2423

זיכרו כי במשלוח EMS – תידרשו לרוב ל- 35.10 ש"ח בשחרור הפריט, גם אם הוא מתחת לרף המס (75$). אם אתם מזמינים מאותו המוכר מספר תחפושות ביותר מ75$ – מומלץ לפצל את ההזמנה לזמנים/נמענים שונים. 

מה בתפריט? 

הכל כמובן. מבחר עצום כיד הדמיון. תחפושות חיות (שהם גם אחלה פיג'מה מחממת) לילדים קטנים ומבוגרים בכ12-10$ ושלל תחפושות לבנים ובנות (וגם מבוגרים) ב15- 40$. כל הלהיטים כמו סמי הכבאי, פיראט/ית, מכשפה, נסיכה, נינג'ה, אסטרונאוט, טייס, חייל, קפטן, מייקל ג'קסון וכו' וכו'. 

12321

מומלץ למדוד עם סרט מידה את הילד או בגדים קיימים כדי לקלוע למידה הנכונה ולא להתאכזב. אל תבחרו רק על סמך סמול/מדיום/לארג'.

אליאקספרס זה אחלה במבחר ובמחיר, אבל עם החופשה השנתית של הסינים במהלך חודש פברואר, שיכולה לארוך גם כמה שבועות וליצור לא מעט פקקים בדואר, יחד עם אמינות ההבטחות של דואר ישראל משנים קודמות…הזמנה מאליאקספרס כרגע היא הימור לא קטן, לכן הנה עוד כמה אפשרויות, מהירות יותר – שכדאי לשקול:

הבחירה שלנו – וואלה שופס!

וואלה שופס אגרו השנה מאות תחפושות למכירה במחירים נוחים ומשלוח מהיר. בנוסף יש כרגע מבצע משלוח חינם שכדאי לנצל- תקף רק עד סוף החודש! (31.8.18). זה חוסך לא מעט!

המשלוח מהיר ואפשר לאסוף ממאות נקודות חלוקה של BOXIT, סופר פארם וכד', רובן פתוחות 24/7. אם זה לא שכנע אתכם, אז קחו בחשבון שגם יש זכות החזרה והחלפה מלאה,ללא דמי ביטול!

ובואו נודה – רובינו לא נטרח לחנות התחפושות ונתחיל למדוד…זה מפדח, זה לוקח הרבה זמן ולרוב בכלל לא אפשרר שכן התחפושות נמכרות סגורות בשקית.  

חשוב לציין – אם אתם פותחים בסלולר – יש למטה לינק סינון ששם אפשר לבחור (גברים / נשים / ילדים). אם לא עושים סינון הולכים לאיבוד בתוך מאות תחפושות…

לא מעט מהתחפושות במחירים כמעט זהים לאלו של אליאקספרס והחנויות הסטוק למינהן, בלי חשש שיגיע בפסח ועם מבחר ענק ומיוחד יותר, כך שיש פחות סיכוי שהילדים יגיעו עם אותה התחפושת של חצי הכיתה. 

מלבד גיבורי העל, הנסיכות הקסומות (כן גם אלזה), חיות וכד', יש גם מציאות שרלוונטיות יותר עבורינו כמו מרדכי, משה ופרעה, אברהם אבינו, רחל אימנו, הנביא הגדול, חסיד ירושלמי, ספר תורה, עובדיה יוסף, שמעון המכבי, יוסף וכותונת הפסים חיילי גבעתי/צנחנים/נח"ל ועוד ועוד. 

לקטנים – מרבית התחפושות הן 59-159 ש"ח, עם משלוח!

כדאי לנצל עוד השבוע, לפני שהמבצע נגמר!

הנה כמה דוגמאות:

לבנים

2341
סמי הכבאי דלוקס
3241
צנחן
21
קפטן אמריקה

לבנות

11
אלזה
3422
וונדר-וומן
12
סופר גירל

לתינוקות

1231111 2
בייבי ארנב
23411 2
פיל פילון
23
אסטרונאוט

לנשים

234
טייסת קרב (עם דגל ישראל!)
42
רב חובלת
23411
נהגת מרוצים

לגברים

1231111
רמבו
3451
משה רבנו
234 1
רוקי/אלוף העולם
1231111 1
רמבו
23411 1
משה רבנו
13123
עף לו הראש...

למשקיענים - הזמנה מארה"ב

אם אתם מוכנים להשקיע קצת – בארה"ב ארץ ההתחפושות וההאולווין, תמצאו מגוון אדיר של תחפושות איכותיות ומיוחדת משלל אתרים. הנה כמה אתרים מומלצים:

  1. Amazon
  2. Halloween Costumes
  3. Costume Express
  4. Costume Supercenter
  5. Spirit Halloween
  6. Any Time Costumes
  7. Oriental Trading
  8. Costume Discounters
  9. Party City
  10. Shop Disney

היתרון? 

מבחר עצום של תחפושות בליגה אחרת! גם באיכות וגם במבחר. מחפשים תחפושת מיוחדת ומרשימה במיוחד? רוצים להתחפש לדמות מסרט עדכני? הכל זמין כאן. 

החיסרון? 

99% מהתחפושות לא נשלחות לארץ לכן יש להשתמש בחברת משלוחים. אני ממליץ להשתמש בUSHOPS. לאחר הרשמה קצרה, תקבלו כתובת אמריקאית. כעת אתם יכולים להמשיך לאתרים הנ"ל (וכל אתר אמריקאי בכלל) ולשלוח לכתובת האמריקאית החדשה שלכם. עם הגעת החבילה למחסני USHOPS – תקבלו הודעה לתשלום המשלוח (והמיסים אם יש). 

המשלוח לארץ הוא מהיר – עם שליח עד הבית! 

כרגע יש גם מבצע – משלוח כל סוגי התחפושות, עד 5 ק"ג – החל מ14.90$ בלבד בשימוש בקופון CLO50 

מציאות נוספות תמצאו בעמוד הדילים שלנו לפורים 2017.

 

חג שמח ומבדח!

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo