חיפוש

סקירת גולשים: HONOR 9

סקירת גולשים – HUAWEI HONOR 9

חשוב לציין את המכשיר קניתי לא בשבילי ולכן הייתי איתו רק מספר ימים מועט אז בואו ניגש ישר לתכלס.

עיצוב

אין הרבה מה להגיד סה"כ עיצוב סטנדרטי דיי דומה ל MI6 אין דברים בולטים להגיד לטוב או לרעה איכות החומרים כמובן גבוהה .יציאת האוזניות היא מלמטה כמו גם יציאת ההטענה מסוג type c  והרמקול. המצלמה אינה בולטת כלל וחיישן טביעת האצבע ממוקם מקדימה ככפתור בית (שאינו לחיץ) שלצידו כפתור החזרה וריבוי המשימות שמוארים בשני נקודת אור קטנות.

IMG 20171202 180125 IMG 20171202 180200 1

אריזה

על האריזה עצמה אין יותר מדי מה לדבר סטנדרטית לחלוטין והגיע עטופה כראוי לא סתם בפצפצים פשוטים, לעומת זאת לגבי מה שמגיע בתוך האריזה יש לציין כי וואווי עשתה עבודה טובה ולא הסתפקה בלצרף מטען רגיל בלבד אלא צירפה מטען מהיר בטכנולוגיית FCP הייעודית שלה, שלא כמו יצרניות אחרות שממשיכות לצרף מטענים רגילים למרות שהמכשיר תומך בטעינה מהירה. חשוב לציין שהמטען לא הגיע תואם לשקע הישראלי וGearbest לא צירפו מתאם אך כמו כל אחד שקונה לא מעט מסין יש לי לא מעט מתאמים למקרים כאלה ואם לכם אין אז כדאי שתזמינו כמו יחידות מדובר בגרושים. כמו כן צורף גם מגן פשוט מפלסטיק לא הייתי סומך על מגן כזה עם מכשיר כל כך עדין אבל זו בהחלט תוספת מבורכת.

מערכת הפעלה

גרסת האנדרואיד שמגיע עם המכשיר היא אנדרואיד 7 נוגט ועלייה מולבש הרום של וואווי שנקרא emui  5.1 מבדיקה קצרה שלי המכשיר אמור לקבל עידכון לאנדרואיד 8 ו emui 8 אך עדכון זה עדיין לא שוחרר מחיפוש זריז בגוגל עולות מספר לא מועט של תוצאות בנוגע לעידכון לאנדרואיד 8 +emui 8 אך לא התעמקתי מעבר לכך בינתיים. מה שבטוח הוא שיש למה לצפות.

המכשיר מגיע עם לא מעט אפליקציות מותקנות עליו אך את רובן אפשר למחק ואלו שלא ניתן למחוק בהחלט נסבלות לא מדובר באיזה שהם אפליקציות שמקפיצות פרסומות סיניות וכדו' אלא באפליקציות כמו higame שהיא חנות משחקים ועוד מספר מצומצם של אפליקציות.

אני שרגיל לממשק הmiui של שיאומי התאקלמתי במהירות ואין הרבה שוני בין הרומים.

סאונד

איכות הסאונד טובה מאוד גם ברמקול וגם באוזניות והעוצמה מספקת יש לשים לב כי ישנו במכשיר רמקול אחד ולא שניים.

מסך 

המסך נראה נהדר הגוונים שלו מעט חמים בהגדרת הברירת מחדל אך ניתן לשנות זאת.

טביעת אצבע

עובדת מצוין ב95% מהמקרים לעיתים כשמניחים בזוויות שונות ולא בצורה ישרה הזיהוי לא מתבצע אך ברוב המקרים הוא עובד מצויין ועושה זאת במהירות.

ביצועים

אין לי מה לפרט כאן יותר מדיי מכיון שאני לא מסוג האנשים שחורשים עם הסמארטפון על משחקים כבדים ובימינו המעבדים המתקדמים יריצו כמעט כל דבר בצורה חלקה וכך גם כאן הממשק טס גם כאשר מעמיסים עליו מספר רב של אפליקציות ,הורדתי את המשחק המוכר אספלט והמכשיר אכן הריץ אותו בצורה טובה, בנוסף הרצתי את המבחן של Antutu והתוצאה יפה:

Screenshot 20171202 154709

סוללה

מדובר סה"כ בסוללה לא מדהימה מבחינת הנפח שלה (3200mah) אך היא בהחלט מספיק ליום שלם גם בשימוש מואמץ יחסית אם נוסיף לזה את הטעינה המהירה שבעזרתה ניתן להטעין את המכשיר מ0% ל100% בפחות משעתיים בהחלט מדובר בסוללה מספקת .

מצלמה

המצלמה מעט מאכזבת מדובר פה במצלמה טובה אך עדיין רחוקה מהמצלמות של מכשירי הדגל היקרים. המצלמה הראשית מתהדרת במצלמה כפולה עדשה אחת בעלת 20MP שמצלמת בשחור לבן והעדשה השנייה 12MP שמצלמת בצבע. למצלמה אין מייצב אופטי אך לי פחות הורגש החיסרון בצילום וידאו.  ממשק המצלמה מצויין וכולל לא מעט אפשרויות ביניהם צילום במונוכרום,HDR ,פנורמה ב3D ועוד.

לעומת האחורית, מהמצלמה הקדמית אני חייב להגיד שאני ממש מרוצה! 

מצלמת הסלפי שמציגה תוצאות מעולות! קשה לי להשוואת אותה ספציפית למצלמות סלפי של מכשירים אחרים אך התוצאות מעולות והמצלמה מתמודדת יפה בתנאי תאורה קשים (יש לציין שגם המצלמה האחורית מתמודדת יפה בתנאי חושך).

שורה תחתונה

מדובר בהחלט במכשיר מצויין הוא לא מציג איזה שהם דברים חדשנים אך עושה את העבודה שלו בצורה טובה וללא חסרונות בולטים במיוחד. במחיר שאני קניתי אותו 315$ (בעזרת קופון של !ZUZU.DEALS) מדובר בעסקה טובה אך במחירו הרגיל שנע סביב ה350$ ויותר לדעתי שווה כבר לקנות את ה XIAOMI MI6.

הערת העורך

שימו לב! מכשירי HUAWEI מגיעים בגרסאות גלובליות וסיניות. הגרסאות הסיניות מגיעות לרוב עם רום (תוכנה) מוגבלת בשפות ואפליקציות נוספות וכן לא תומכות היטב בעדכוני תוכנה. מומלץ לרכוש אך ורק מחנויות המבטיחות רום גלובלי!

לחיפוש קופונים אחרונים בZUZU DEALS!

קופון אחרון – Il1109Honor

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo