חיפוש

סוללות נטענות מעולות – בזול!

בישראל המותג הנמכר ביותר לסוללות נטענות הוא GP. זו חברה סינית שמוכרת בטריות לא רעות (גם לא מדהימות) וחוץ מישראל היא גם מוכרת אותן בצ'כיה, יוון, מונגוליה, טורקיה…  למען הסר ספק, הן לא נמכרות באנגליה, ארצות הברית, צרפת או גרמניה.

יש חברה טובה מאוד מנסיון אישי שמוכרת בטריות מצויינות שמחזיקות הרבה מאוד זמן – יותר מבטריות של GP! החברה הזאת נקראת SoShine ואתם לא מכירים אותה כי הם לא מחזיקים משרד פרסום בישראל. התמורה שלהם למחיר היא עצומה, קודם כל הן זולות בעשרות אחוזים מסוללות נטענות בישראל ושנית הם פשוט יותר חזקות. אל תתרשמו יותר מידי מהמיליאמפר שרשום על הבטריות (למשל 1200mAh ) כי אין מדד אחיד, כל חברה מודדת את זה איך שבא לה ואין שום פיקוח שזה באמת נכון. במקום זה פשוט קחו המלצות רציניות או נסו בעצמכם.

אני ממליץ מאוד על הסוללות AAA (מה שנקרא "אצבע קטנה") האלה (עולה 22 שקל בלבד!):

Soshine 1.2V 1100mAh Ni-MH Rechargeable AAA Batteries with Case (4-Battery Pack)Soshine 1.2V 1100mAh Ni-MH Rechargeable AAA Batteries with Case (4-Battery Pack)

ועל הסוללות AA (מה שנקרא "אצבע רגילה") האלה (עולה 48 שקל):

Soshine 2700mAh Ni-MH Rechargeable AA Batteries with Case (4-Battery Pack)Soshine 2700mAh Ni-MH Rechargeable AA Batteries with Case (4-Battery Pack)

דרך אגב, יש סוללה נפוצה מאוד שנקראת CR2032 שנמצאת בכל מיני מכשירים קטנים, שעונים, משקלים למטבח, משקלים לאדם… בחנות תמיד שוחטים אותנו במחיר (בחנויות לוקחים אפילו 25 שקל לאחת) כאשר למעשה הן מאוד זולות. אני ממליץ לקנות כמה שיהיו בבית (פחות מ-2 שקל לסוללה!!) כולן פלוס מינוס אותו דבר ומאוד זולות אז קחו מה שבא לכם:

CR2032 3V Lithium Cell Button Battery (5-Pack)3V CR2032 Lithium Cell Button Batteries (5-Piece Pack)Panasonic CR2032 Button Battery - Silver (5 PCS)

לבטריות אחרות שאינן מפורטות כאן מומלץ לבקר ב-DX

הערה: כל מטען סוללות אצבע איכותי טוען את הבטריות מצויין! שלא יבלבלו אותכם עם כל מיני צורות וצבעים – את ההגנה ממתח עודף והגנה מטעינת יתר כבר המציאו מזמן… זה 2013 לא שנת 1980 כולם כבר יודעים איך לבנות מטען.

אם במקרה לא מסתובב לכם מטען בבית ניתן לקחת את החמוד הזה שנטען מUSB (עולה רק 9 שקל):

USB AA/AAA Battery Charger

וכמובן מטען סטנדרטי AA\ AAA איכותי מאוד ומומלץ (עולה 44 שקל):

Soshine U1 4-Channel Quick Charger (AA/AAA)

אגב – טריק קטן ונחמד – ממיר בטרייה קטנה AAA לבטרייה רגילה AA (עולה 6 שקל):

AAA-to-AA Type Battery Converter Cases - Translucent White + Silver (2-Case)

זה חלול מבפנים, פשוט שמים את ה AAA וזה מגדיל אותו לשימוש במכשירים שדורשים AA.

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

ZUZU Reviews
Logo