חיפוש

מתנה מקורית לילדים! – סקירת קונסולות משחק ניידות ונוסטלגיות!

אז איך קונים מתנות מקוריות לילדים רבים וגם חוסכים?

כאשר מחפשים מתנות לילדים, בפרט עכשיו לפני החגים, הרבה פעמים נתקלים בקושי למצוא מתנה טובה במחיר טוב.  הילדים תמיד רוצים לקבל מתנה מגניבה ומעניינת, אבל המחירים של חנויות הצעצועים בארץ לא שפויים! אז מצאנו לכם פיתרון מקורי!

קונסולות משחק! דומות מאוד לאלו ששיחקתם בהן בילדות, אבל במחירים מצחיקים ועם המשחקים כבר טעונים בתוך המכשיר, כך שאין צורך לקנות אותם בנפרד. בהשקעה של פחות מ200 ש"ח, תוכלו לרכוש מספר יחידות ולחלק לכל ילדי המשפחה מתנה שהיא גם מגניבה וגם תאפשר להם ללמוד במה שיחקו פעם לפני שלכולם היה אייפון!

alien arcade background 1670977

בנוסף אתם דוחים את הקץ הבלתי נמנע של קניית סמארטפון לילדים…כל הורה מתלבט מתי הגיל הנכון, איך לדאוג שהם לא ידברו עם זרים, לא יצלמו תמונות, לא יחשפו לדברים ברשת, לא יפלו לבריונות והקנטות ברשתות חברתיות ואפליקציות צ'אט ולא ידבקו למסך  24/7. הרי בתכלס? בגיל צעיר הם רוצים את הסמרטפון שלכם רק כדי לשחק!

אז למה לא לתת להם בדיוק את זה – מכשיר שכולו משחקים!

הסינים כבר קלטו את הדרישה העצומה לקונסולות נוסטלגיות ומיד קפצו פנימה עם עשרות קונסולות שונות ומגוונות.

קונסולות אלו בעצם מריצות בתוכן תוכנת אמולציה שמסוגלת להריץ כל מיני סוגים של משחקים מתקופות שונות בהיסטוריית עולם משחקי הווידיאו ואת רב קבצי המשחקים הללו ניתן למצוא ברשת. 

לצורך הסקירה רכשנו 3 סוגים שונים של קונסולות מעניינות ופופלאריות מתוך מאות האפשרויות הקיימות:

הקונסולה בעיצוב PSP

הקונסולה הראשונה והיקרה יותר יחסית – נמכרת בGearBest תחת השם: PSP High Definition Handheld Game Machine 4.3 inch.

ה"PSP" מגיע עם נפח פנימי של 4GB ואפילו מצלמה רדיו FM מבנה. היא עשוי פלסטיק ובעל מסך 4.3 אינץ מכובד מאוד.

IMG 20190401 125101

הקונסלה הזו מריצה משחקים מתקופת הGAMEBOY והNES – 

כבר במסך הראשי מוצגים לנו 12 משחקים שונים שיצאו במקור לGame boy advance כמו צבי הנינג'ה, סטריט פייטר ודרגון בול זי – ובכפתור הGame Center ניתן לראות את רשימת המשחקים המלאה. המכשיר מכיל מעל 200 משחקים שונים. כך שהמבחר מרשים

ובשביל המשתמשים המתקדמים או אלו שמתגעגעים למשחק ספציפי שלא הותקן מראש במכשיר, ניתן להוריד משחקים משחקים ולהריץ אותם במכשיר. כך שהצלחתי לטעון בקונסולה את שני המשחקים האהובים עליי: Pokémon fire red  וPokémon Pinball: Ruby & Sapphire 

הקונסולה מריצה את רב המשחקים באופן חלק ונקי, כמעט ללא תקלות!

חווית השימוש הייתה חיובית מאוד – הרגשתי בדיוק את אותה התחושה שהייתה לי כשהייתי משחק את המשחקים האלו בזמן בית הספר בגיימבוי השבור והישן שלי והמקשים הפיזיים הפכו את החוויה להרבה יותר כיפית מאשר מסך מגע רגיל כמו בסמארטפון.

מדובר בקונסולה חביבה ביותר! עם מסך גדול ו200 משחקים שמגיעים כבר מוכנים להפעלה, כולם יהנו לשחק בו. ניתן להעביר את המסך לטלוויזה על ידי כבל בננה והסוללה מחזיקה לפחות 90 דקות בכל טעינה

המצלמה אומנם באיכות לא גבוה, אבל ילדים קטנים שעדיין אין להם סמארטפון בטוח יאהבו לשחק איתה ולצלם כל מיני הרפתקאות שונות. אז מדובר בתוספת נחמדה מאוד.

לקניה!

קונסולה בעיצוב גיימבוי

Gocomma Built-in 400 Classic Games Handheld Game Console

הקונסולה הזו מעוצבת בהשראת הגיימבוי הקלאסי. ומגיעה טעונה בכ-400 משחקים!!! כולם מתקופת הNES: משחקי מריו, סופר מריו, דונקי קונג, מדובר במבחר עצום של משחקים ואיכות הבנייה כאן מרשימה! הפלסטיק קשיח מאוד ולא נשמעים רעשים כאשר מנערים אותו. הכפתורים נלחצים בצורה טובה ולא נתקעים וזמן הטעינה מזערי – פשוט מדליקים ובוחרים משחק!

IMG 20190401 125140

גם במכשיר הזה קיימת האפשרות לשדר את המסך בטלוויזיה על ידי כבל בננה, אך גם כאן הכבל די קצר (אפשר לקנות כבל ארוך יותר)

הקונסולה הזאת כנראה נותנת את החוויה הכי אותנטית, גם במראה וגם במשחק – לא מורגש דיליי בין הלחיצה והפעולה על המסך, הסוללה מחזיקה בקלות מעל שעתיים-שלוש והיא מכילה משחקים מפורסמים, כמו מריו וצבי הנינג'ה וגם משחקים הרבה פחות מוכרים כך שיש תמיד מה לגלות ולשחק.

אני בטוח שמבוגרים שגדלו על המשחקים הללו פשוט ישמחו להיזכר ברגעים מפעם אבל גם הדור הצעיר שלראשונה יחשף למשחקים הללו יוכל לגלות איתו בו שעות של הנאה. הרי יש סיבה שמריו זכה לפופולאריות שנשמרת עד היום!

אומנם האפשרות לשמור התקדמות במשחק לא קיימת, אבל לא מדובר הרי במשחקים ארוכים יותר מדי ועם 400 משחקים, תמיד תרצו לנסות משחק חדש

לקניה!

הקונסולה הסינית

Classic Game Console with 230 Games

חברים. המוצר הזה הוא פשוט חוויה. לא בהכרח מוצלחת, אבל בהחלט חוויה ממנה צחקתי רבות.

לא מדובר בדיוק במכשיר הכי מתקדם, במיוחד ביחס למוצרים הקודמים שבדקתי. הוא נראה, מרגיש ופועל כמו צעצוע "בוטלג" שקונים בשוק ב10 שקלים.

IMG 20190401 125122

האמת שהופתעתי לגלות שהמכשיר באמת נדלק ומכיל משחקים. כמובן שאני משתמש במילה "משחקים" בנדיבות. כי מדובר במשחקים נוראיים. כל הדמויות, החוקים, המנגינות והתמונות נגנבו ממשחקים אחרים בלי שום קרדיט או זכויות.

כמו למשל המשחק "Angry Chicken 2"

גם המשחק Plants vs Zombies, שמשלב אסטרטגיה ומהירות תגובה, קיבל חיקוי שמשלב את החזירים מאנגרי בירדס (?!) יחד עם זאבים שיורקים עצמות ותנינים אוכלי אדם. אני ביליתי שעה פשוט מדלג בין משחקים שונים ונקרע מצחוק מהמקוריות והביזאריות של החיקויים, זה גובל באומנות מודרנית.

לא מדובר בקונסולה לרציניים, אולי בתור בדיחה לחבר שמכור למשחקי מחשב או לילדים הקטנים שעדיין לא יכולים לשחק במשחקי מחשב אמיתיים. וכשמחירי הקונסולות המוצלחות הרבה יותר שסיקרתי למעלה כבר ממילא אטקרטיביים, אין שום סיבה לרכוש את ה"קונסולה" הזאת.

לצפייה בעמוד המוצר

השורה התחתונה – מי הכי טוב

הצלחנו למצוא 3 דוגמאות מצויינות לסוגים שונים של קונסולות ניידות:

במקום הראשון

Retro Nostalgic Children's Game Console FC Game Console NES Handheld Game Console 88FC Handheld - TRANSPARENT BLACK

"הגיימבוי" הוא המוצר שכנראה הכי אהבתי, מחירו נע רק בסביבות ה50 ש"ח – הוא מגיע עם 400 משחקים שבהן קטלוג כל להיטי מריו וחבריו כולל טטריס ומשחקים פופולאריים אחרים מתקופת הNES. הוא בנוי טוב וחווית המשחק בו נהדרת. הוא מתאים מאוד עבור הדור החדש שעדיין לא נחשף למשחקי הללו ואני בטוח שגם המבוגרים יהנו לקבל ממנו מנת נוסטלגיה טובה.

במקום השני

PSP High Definition Handheld Game Machine 4.3 inch - BLACK

ה"PSP" שמחירו נע בסביבות ה100 ש"ח מגיע עם מסך גדול ומשחקים מתקופת הGBA, בנוסף למצלמה חביבה ורדיו FM מובנה. אבל איכות הבנייה מעט יותר נמוכה וחלק מן המשחקים הטעונים בו כתובים בסינית, כך שזה קצת פחות נחמד. משתמשים מתקדמים יותר יוכלו לטעון בו משחקים נוספים מהרשת וגם לשמור את ההתקדמות שלהם (אם הצלחתם להשתעמם מ2000 המשחקים הטעונים בו). אומנם חלק מהמשחקים שטעונים בו מגיעים בסינית, אבל זה ממש לא מונע מאיתנו לשחק בו ללא בעיה, הרי הילדים כנראה גם ככה לא יודעים לקרוא…

Classic Game Console with 230 Games Color Screen Pocket Hand-held Game Syst - BLUE

ו"הקונסולה" האחרונה היא יותר מתאימה לבדיחה, במחיר של 35 ש"ח לא באמת ציפינו לחווית משחק מושלמת. לא מומלץ אלא רק למתיחה או לילדים ממש קטנים שאוהבים צעצועים שעושים מוזיקה ואורות.

כנראה החלק הכי חשוב בקונסולות הללו הוא המחיר, מדובר בצעצועים באיכות גבוה שיכולים להלהיב גם ילדים קטנים וגם מבוגרים במחיר שמאפשר גם קניה של כמה כאלו, לכל הילדים בבית.

לשם השוואה, צעצועים כמו "בובת יובל המבולבל" תעלה לכם בין 100-200 ש"ח ליחידה אחת. אבל באותו במחיר תוכלו לרכוש מספר קונסולות כך שכל הילדים במשפחה יקבלו צעצוע הרבה יותר מדליק ואתם תשמרו על הכיס שלכם!


רוצים לזכות בקונסולה מהסקירה?

במיוחד עבור הגולשים שלנו החלטנו להגריל את הקונסולה שהכי אהבנו:

5bfbbf8f03922 1umzb79k0cwz3to9yred1ktjcau4hv7hjqpvx3t54cpo

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרשם לאתר ולספר לנו בתגובות: למי אתם הייתם נותנים את הקונסולה הזו?

מבין המגיבים הרשומים נבחר ב16/4/19 זוכה בר מזל!

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo