חיפוש

מציאות מסין – קניתי מנורה לאסלה?

IMG 20190207 113206

החבר גל רשף שיתף אותנו בפורום באחת מהרכישות האחרונות שלו: מנורה לאסלה! מעולם לא עברו לי בראש המחשבות "מי צריך את זה?" ו"זה גאוני!" בו זמנית כמו בפעם הראשונה שקראתי את הפוסט.

לכן הייתי חייב לבדוק אחד בעצמי, מיד התחלתי בחיפוש! לפתע הציפו אותי מגוון מנורות שונות לאסלה מכל הסוגים ובדולרים בודדים: נטענות, מחטאות, צבעוניות. מסתבר שכל הזמן הזה היה שוק שלם ורחב של תאורה לאסלה שפשוט איש לא סיפר לי עליו! יכול להיות שכל האסלות בסין זוהרות בחושך ורק עכשיו אני מגלה על זה?

קניתי את הדגם הכי בסיסי שמצאתי, רק כדי להבין עם מה אני מתעסק ולאיזה חור ארנבת אני נכנס.

מה קיבלתי?

אז בקופסאת הקרטון הקטנה קיבלתי רק את המנורה עם החיישן לאסלה והוראות הפעלה. ההוראות היו רק למנורה אם שאלתם את עצמכם, אני למדתי כבר להשתמש באסלה לבד לפני שנים.

נרגש ומסוקרן מיד פתחתי את החיישן כדי לגלות את הדבר הבא:

IMG 20190207 115446

צריך 3 סוללות AAA?! על מה? למה? בשביל מי?! זאת כולה נורת לד מסכנה מחוברת לחיישן תנועה סיני! ציפיתי למקסימום סוללת AA אחת או שתיים, אולי לסוללת כפתור. אבל 3 סוללות AAA? מאיפה אני צריך לגרד עכשיו 3 סוללות?!

בכל מקרה, לאחר שקיבצתי 3 סוללות ממכשירים אלקטרוניים שונים בבית (שלט טלוויזיה ישן ופנס) חיברתי את הסללות ו… כלום. אני עשיתי משהו לא טוב? חיברתי אולי את הסוללות הפוך? חיפשתי את ההוראות שכבר הספקתי לאבד אבל כשהסתובבתי חזרה, הבנתי שאני טיפש והמנורה נדלקת רק בחושך.

כל הכבוד לי. מנורה לאסלה הצליחה להערים עליי. אני באמת התביישתי בעצמי.

אז ניקיתי את את האסלה כמו צריך (אני גבר שחי לבד, אז צריך לנקות שם מדי פעם…) ותליתי את המנורה.

המנורה מורכבת משני חלקים מחוברים: חיישן התנועה שמכיל בתוכו את הסוללות, והנורה הצבעונית שמחוברת אליו בזרוע גמישה ועמידה למים. את המנורה תולים מתחת לקרש האסלה כך שהחיישן צמוד לדופן החיצוני של האסלה והמנורה על הדופן הפנימי. כמו שתולים מחטא שירותים רגיל.

IMG 20190207 115508 e1549545008262

Smart Bathroom Toilet Nightlight LED Body Motion Activated On/Off Seat Sensor Lamp 8 multicolour Toilet lamp hot

סגרתי את התריסים של השירותים ונעמדתי על ידם. הרגשתי כמו נסיכה בסרט של דיסני, רק שבמקום קדירה מכושפת עמדתי מול אסלה זורחת. הנורה זיהתה תנועה ונדלקה, האורות התחלפו לאט ובעדינות אבל החדר עצמו נשאר חשוך. רק השתקפות האור על האריחי האמבטיה נצצו.

Image result for Toilet Seat Sensor Light

איך חייתי בלי זה? כמות הפעמים שהלכתי בעייפות עם עין חצי סגורה לשירותים, הדלקתי את האור וסינוורתי לעצמי את הצורה. הייתי צריך להתאושש במשך כמה שניות לפני שבכלל יכולתי להמשיך ללכת. אבל עכשיו, כל פעם שאני קם באמצע הלילה, אני פשוט אלך לאסלה ואהנה מאור נעים ומרגיע שמסמן לי: "לפה אחי! כאן האסלה!".

ואני אפילו לא יכול לחשוב על כמה זה טוב עבור ילדים קטנים, הרבה יותר ידידותי לילד להשתמש ב"שירותים מנצנצים". אני לא מומחה גדול לגמילה מחיתולים אבל אני בטוח שזה יותר מושך עבורם מאשר אסלה רגילה ומפחידה.

גם פעולת הניקוי לא מושפעת בכלל. פשוט מסירים את המנורה (הייתי אפילו מעביר מגבון מחטא על הדרך) ומנקים כרגיל. הנורה עמידה למים אבל אני לא חושב שהחיישן.

השורה התחתונה

מדובר במוצר כל כך טוב ובמחיר כל כך נמוך שאין סיבה שלא לרכוש אחד, אפילו סתם בשביל לנסות.

אני לא רואה אדם אחד שיתלונן על זה, זה מצחיק, זה יעיל, זה ידידותי. ובמחיר כזה, למה לא לקנות לכל האסלות שיש בבית? אפילו לשמור אחד כמתנה מקורית ליומולדת או לחנוכת בית. באמת שאין חיסרון פה.

Toilet Seat Sensor Light Bathroom LED Nightlight

 

ועוד דגם קצת יותר מעוצב!

למתקדמים ולג'רמופובים – מנורה אסלה צבעונית ומחטאת בUV!

UV

מנורה לאסלה בצורת פוקדור מפוקימון

POKI

 למגוון מנורות נוספות ומוצרים משלימים לחדר השירותים:

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo