חיפוש

מה זה miracast? או איך משדרים מצגות, משחקים וסרטים מהטאבלט והסמארטפון לטלוויזיה?

לרובנו ברור שאפשר לחבר את הסמארטפון ואת הטאבלט לטלוויזיה ע"י כבל HDMI או MHL אבל יש עדיין אנשים שלא יודעים שבכלל לא צריך חוטים! כמעט כל מכשיר אפל ואנדרואיד (החל מגרסה 4.2 של אנדרואיד ומעלה), בין אם זה סמארטפון או טאבלט יכול פשוט לשדר את מה שעל המסך שלו לטלוויזיה הגדולה שלכם בסלון באופן אלחוטי.

woxter_miracast_110

אז מה עושים עם זה?

  • מראים מצגת תמונות לחברים ולמשפחה.
  • מראים סרטים (HD (1080p ישירות מהנייד לטלוויזיה.
  • משחקים במשחקים כמו temple run על המסך הגדול כאשר הנייד משמש בקר למשחק.
  • משחקים קנדי קראש ומראים לכל המשפחה כמה אתם טובים בזה על גבי הטלוויזיה.
  • גולשים באינטרנט ישירות מהטלוויזיה.
  • מנגנים mp3 כך שהסאונד יוצא מהרמקולים של הטלוויזיה.
  • מקרינים מצגת מהטאבלט ישירות למקרן באולם הרצאות.
  • ועוד כיד הדמיון…

מה שצריך בשביל לעשות זאת זה מקלט miracast שעולה פחות מ-80 ש"ח כמובן שיש הרבה מכשירים בשוק אבל אנחנו בוחרים בשבילכם את המומלצים ביותר.

20141111020263515kuvfp4

דונגל miracast לקנייה לחץ כאן

80 ש"ח

שימו לב: לוקחים על המכשיר הזה בארץ מחיר של 218 ש"ח!!! (קישור) חבל על הכסף לא?

בסמארטפון או בטאבלט נכנסים להגדרות תצוגה ובוחרים wireless display ומרגע זה כל מה שאתם רואים על הנייד נראה מיידית ובזמן אמת על הטלוויזיה!

טיפים:

אחרי שימוש של כמה חודשים במכשיר, גילינו מספר תובנות שכדאי לדעת:

1. המכשיר המומלץ פועל מעולה! אבל הטלפונים שמשדרים הם עלולים להיות החולייה החלשה, אחרי זמן שימוש מסויים יכול להצטבר אי-סנכרון בין הקול לתמונה וזה מסתבר דווקא אשמת הסמארטפון. כדי לשפר זאת, המשיכו לקרוא את הטיפים.

2. בתפריט תצוגה אלחוטית, תלחצו על הגדרות ותקבלו אופציה לחיבורים אלה 720p 30fps, 720p 60fps, 1080p 30fps נסו את כולם, תבדקו מה הכי מתאים למכשיר שלכם.

3. אתם יכולים לשדר ב Miracast ולהיות בו זמנית מחוברים לאינטרנט בwifi (למרות ששני החיבורים עובדים על אותה צורת תקשורת). אם התחברתם ל miracast, והתצוגה האלחוטית פועלת ואתם במקביל מחוברים לwifi הבייתי אך לא מצליחים לגלוש, הפתרון הוא להכנס להגדרות wifi, ללחוץ לחיצה ארוכה על הרשת wifi הביתית שלכם ולעשות "שכח חיבור" ולאחר מכן להתחבר מחדש (להקליד סיסמא שוב) ואז האינטרנט יעבוד במקביל ל miracast.

4. בניגוד למה שרשום בסעיף 3, תקבלו תצוגה הרבה יותר חלקה וטובה אם הטלפון שלכם יהיה מחובר ל miracast באופן בלעדי ולא לאף רשת אחרת. אז אם אתם לא חייבים אינטרנט wifi שיפעל בו זמנית, עשו "שכח רשת" ואל תתחברו מחדש – לא תאמינו כמה זה משפר את הביצועים!

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

ZUZU Reviews
Logo