חיפוש

מדריך: הקשבה למוזיקה משעון חכם ללא צורך בטלפון

מדריך הזרמת מוזיקה מהשעון החכם

לפני מספר ימים פרסמנו כתבה על שעון חכם מומלץ מדגם TicWatch C2 (לחצו כאן לקריאת הסקירה שלנו) ואתם הגבתם ושאלתם גם בתגובות באתר, וגם בפניות אישיות אליינו כל מיני שאלות מעניינות. אחת השאלות שעלתה הכי הרבה היתה עד כמה אפשר להשתמש בשעון ללא הטלפון בצמוד אליו. השעון החכם לא מיועד להחליף את הטלפון אלא להרחיב אותו ולתת פיצ'רים שאין בטלפון לבדו. עם זאת ישנם מקרים שבהם רוצים להשתמש בשעון ללא טלפון – למשל כשיוצאים לעשות ספורט ולא רוצים להסחב עם טלפון!

אז עשינו קצת בירורים ומסתבר שזה לא רק אפשרי אלא גם קל מאוד! android wear glouds tic watch c2

המדריך

חשוב להבין שברוב השעונים החכמים (אולי כולם..) אין כרטיס סים, כלומר הם לא מחוברים ישירות לרשת סלולארית. אומנם יש הרבה שעוני טלפון עם כרטיס סים אבל הם לא באמת חכמים כי אין להם מערכת הפעלה Wear OS שעושה את כל ההבדל. לכן כשתצאו לרוץ או לעשות ספורט אחר ללא הטלפון שלכם, לא יהיה לכם אינטרנט. לכן אם רוצים מוזיקה, צריך להעביר את קבצי ה-mp3 שלכם ישירות לזיכרון השעון ומשם לנגן אותם! כעת נסביר איך עושים זאת.

דבר ראשון שצריך זה אוזניות Bluetooth איכותיות! אנחנו מאוד ממליצים על ספאנקי עטור השבחים (לחצו להשוואת מחירים) אם רוצים אוזניות שגם אפשר לשחות איתן, האוזניות של SONY מומלצות. ודאו שעושים זיווג (Pair) בין האוזניות לשעון ישירות! (כניסה להגדרות, connectivity ואז Bluetooth).

  1.  בשעון, היכנסו לחנות אפליקציות Play , תחת קטגורית Media תמצאו את האפליקציה Music Player for Wear שנראית כך:
    music ticwatch c2
  2. בטלפון שלכם, היכנסו גם כן לחנות Play וחפשו את האפליקצייה המקבילה Music Player for Wear:
    music wear
  3. כעת נכנסים לאפליקציה בטלפון שלכם, בוחרים בלשונית הטלפון ורואים את רשימת הספריות שיש לכם בטלפון, בוחרים את התיקייה שבה אתם מחזיקים את השירים:
    music ticwatch c2 phone app
  4. ליד כל קובץ, תראו אייקון של העתקה copy לחיצה עליו תעתיק את השיר מזיכרון הטלפון שלכם לזיכרון השעון שלכם! מרגע שהוא שם, אפשר להקשיב לשיר מבלי צורך בטלפון יותר.
  5. אם תיכנסו באפליקצייה שבטלפון, ללשונית השעון, תראו את המסך הבא שאפשר לראות בו גם את הקבצים שהעתקתם כבר לשעון וגם כמה מקום יש לכם בשעון החכם:
    music ticwatch c2 phone app space
    ניתן לראות שנשאר לי בשעון 1.2GB (זה פחות או יותר נפח האיחסון הפנוי של השעון, עדיין לא הברתי הרבה שירים). זה אולי נראה מעט אבל כשמדובר בשירים זה אומר כמה מאות שירים באיכות גבוהה כך שזה מעל ומעבר לצורך ספורט וריצות. זה לא המקום לאחסון את כל אוסף המוזיקה שלכם כמובן.
  6. כעת יש לכם את המוזיקה בשעון, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאפליקציה בשעון ולנגן! אפשר לבחור ניגון ספריות שלמות, אפשר להפעיל shuffle לערבוב השירים.. כל מה שצריך:

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo