חיפוש

כל האמת על קאשבק!

קאשבק – למה, כמה ואיך?

קאשבק,CASHEBACK, החזר כספי על כל קניה…בין אם קרן מור ויובל סגל זימזמו לכם ג'ינגל ברדיו, שלטי החוצות בדרך לעבודה או המכתב של הבנק והויזה, נדמה שפתאום כולם גילו את הקאשבק ואתם 'פרייארים' לא להשתמש באחד.

אז בואו נכיר, מה זה, כמה באמת מקבלים, איזה קאשבק באמת טוב ואיזה סתם ואם זה בכלל כדאי – כי אין באמת שום דבר בחינם נכון?!

מה זה קאשבק?

קאשבק הוא כמובן לא דבר חדש. הוא קיים כבר שנים ארוכות ולמעשה רק שכלול של כרטיסי החבר, נקודות טיסה וכרטיסי אשראי שכולנו מכירים מאז ומתמיד. קאשבק מנצל את אפיק המכירות –  AFFILIATE MARKETING ובעברית – שיווק שותפים.

לכן לפני שנפרט מהו קאשבק, הנה כמה מילים על מהו שיווק שותפים:

אפילייט הוא ערוץ מכירה לגיטמי ונפוץ. למעשה כמעט כל לינק ברשת כיום הוא אפילייט של מישהו. יש כאלו שנרתעים מלינקים של אפילייט ומתייחסים לכך כרעה חולה ומילה גסה.

חבל, כי הרעיון פשוט, חכם ומועיל לכולם ואדגים לכם במשל קצר –

נאמר ויש לכם מגרש מכוניות. אתם רוצים למכור כמה שיותר מכוניות כמובן. אתם יכולים להשקיע בפרסומות על שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובטלויזיה, באנרים באינטרנט, פליירים ומגנטים על הדלתות. אבל, כולנו כבר ראינו כל כך הרבה פרסומות בחיים שאנחנו כבר מסננים אותן אוטומטית. פרסום הוא גם יקר מאוד לבעל העסק, מוכוון לכולם ולא בהכרח לקהל הספציפי המבוקש ולא בהכרח מניב תוצאות טובות, שניתן לעקוב אחריהן כמקור לשיפור במכירות.

אז מה עוד ניתן לעשות?

אפשר להשקיע באנשי מכירות טובים. כאלו שיקשיבו ללקוח, יתנו שירות טוב, יכווינו אותו למוצר הנכון עבורו וימכרו יותר.

אבל גם זה לא מספיק בפני עצמו. הרי גם אם המשרדים יפים ומזמינים, יש שלל אפשרויות תשלום, המכוניות יפות ונוצצות ובמחירים מעולים וגם יש איש מכירות טוב לקבל את פני הלקוחות, עדיין נצטרך שמספיק לקוחות קודם יגיעו לבית העסק נכון?

בעודכם יושבים במשרד שלכם ומתבוננים בדאגה על כל המכוניות שעוד לא נמכרו, עולה בכם רעיון מבריק!

במקום לשלם הון על פרסום מסיבי ולא יעיל, למה שלא תשלמו חלק מהרווחים לאנשי שיווק שותפים (אפילייט) בהתאם למכירות שהם מביאים? היי, אולי אפילו תתנו להם לבדוק את המכוניות קודם, כך שהלקוחות שיגיעו אליכם כבר ידעו בדיוק – מה טוב להם ומה לא ומוכנים לקניה!

כל רכישה מלקוח שהגיע עם הפניה מהמשווק הספציפי (למעשה הלינק המסויים עליו לחץ), תחשב לטובת המשווק.

אתם כבעל המגרש מרוויחים לקוחות המגיעים למגרש ומעוניינים לקנות בדיוק את מה שאתם מוכרים ותשלמו רק אחוז מהמכירות מבלי להשקיע בפרסום שאולי יעבוד ואולי לא!
אנשי שיווק השותפים יקבלו תשלום בתמורה ישירה למכירות והלקוחות (שהם בעצם כולנו) – מרוויחים פעמיים – גם נקבל סקירות ובדיקות והמלצות למוצר המתאים ביותר עבורינו והיכן לקנות אותו, וגם נהנים מסקירות והמלצות.

מיותר לציין שהמחיר הוא תמיד אותו המחיר ללקוח. הלקוח לא משלם מחיר אחר לאנשי השיווק, ואחר לאנשי המכירות או הפרסום. המחיר תמיד אותו המחיר, גם אם שוטט ברחוב ונכנס לחנות במקרה.

רגע רגע…

כולנו יודעים שאנשי מכירות רוצים רק למכור בכל מחיר, חסרי כל מצפון ומעלים ברובינו חיל ורעדה בכניסה לחנות ואתם צודקים – אנשי מכירות יכולים להיות מעצבנים מאוד ולנסות למכור לנו כל דבר לטובת הרווח האישי שלהם. גם אפילייט כמובן יכול להיות מנוצל באותו אופן (ע"ע קבוצות 'דילים' ו'מציאות' למינהן). עם זאת, כולנו צריכים איש מכירות לפעמים. מישהו שיכול לייעץ לנו מה באמת טוב ומתאים לנו ומה לא. להבדיל משאיש המכירות בחנות, המקבל את משכורתו מהחנות וכפוף לשלל אילוצים (רווח אישי/חנות, רווח ממוצר מסויים/ספק מסויים, מלאי ועוד), אנשי האפילייט לא מחוייבים לדבר, מלבד הלקוח!
לא כמה המחסן עמוס כרגע במוצר X או כמה מרווחים מזה או מפסידים על זה ואפילו לא לחנות הספציפית – הרי יש אלפי אתרים אחרים שישמחו לשלם להם על ההפניה. את אנשי האפילייט הפועלים בתחום למחייתם – אין עניין בלהפנות אתכם, הלקוח, למוצר לא טוב או אתר לא טוב. הרי נרוויח בין אם הפננו לאתר X או אתר Y, מוצר כזה או מוצר אחר. רק אמון הלקוח בנו קובע אם נרוויח או לא, לכן זוהי המטרה החשובה ביותר ומה שמבטיח לנו לקוחות חוזרים ונאמנים.

אם נחזור למשל שלנו, אם אני משכנע אתכם לקנות מכונית מצויינת ממגרש מכוניות נחמד במחיר טוב, אך אחרי הקניה אתם מגלים שהמכונית המצויינת היא בעצם גרוטאה, עם קילומטרג' מזוייף, מנוע שלא סוחב בעליות של ירושלים, ומחיר החלפים בשמיים. כמובן שלא תאמינו יותר לדבר שאומר, ותספרו לכל החברים והמשפחה על השעוריריה. גם באינטרנט זה בדיוק אותו הדבר, רק שבאינטרנט כמו באינטרנט, לטוב ולרע, לקוח מאוכזב אחד יכול להישמע כמו 1000. כמה תלונות פה וכמה תלונות שם. קצת שיתופים, קצת לייקים, אולי גם סרטון או שניים וזה הכל – גוגל כבר זוכר הכל. צודקים או לא – הנזק כבר נעשה ולהרבה זמן.

לכן סקירות אמינות ואובייקטיבות (ולא כאלו הנעשיות לטובת תשלום/מוצרים בחינם כפי שאתרים רבים נוהגים לעשות – כן גם באמזון וגם ביוטיוב), לא תגובות בתשלום או תגובות שליליות המצונזרות מהאתר ולא להמליץ על מוצרים לא טובים, לא מתאימים או במחיר מופרז הם עבורינו, וכל אפילייט הפועל לטווח ארוך – ערך עליון הנשמר בקנאות.

עד כאן היו 60 שניות על שיווק שותפים…
(רוצים גם? מדריך קצר על איך עושים את זה, בחינם, כלומר רק עם הרבה, הרבה עבודה קשה, מחשב וחיבור אינטרנט 🙂 )

נחזור לענייננו – קאשבק!

קאשבק הוא טפיל. כן, פשוט ככה. אתרי קאשבק למעשה מנצלים את הכמה אחוזים שניתנים למשווקי האפילייט, כדי להשיג לקוחות לחנות. לדוגמא, נניח וכבעלי מגרש המכוניות, אתם מוכנים לשלם 8% אחוזים מכל מכירה למשווקים. אתר הקאשבק נרשם גם הוא כמשווק מהמניין, אך מציע 'עד 5%' לכל לקוח שיקנה דרך הלינק שלו.
מה לגבי 3% האחוזים הנותרים (ובפועל הרבה יותר)? זה כבר הרווח של אתר הקאשבק. כמובן שלאורך זמן, ככל שיותר ויותר מתחרים נכנסים לשוק – יש אתרי קאשבק המסתפקים באחוזי רווח קטנים יותר (או מתחכמים יותר) ומציעים אחוזי קאשבק גבוהים יותר.

בקצרה, אתרי הקאשבק מנצלים את השיטה לרעה. במקום להשיג לנו הלקוחות שיווק יעיל ואמין יותר כנדרש, הם מציעים הנחה זניחה מאוד, אך מכיוון שרובינו 'לא רוצים לצאת פרייארים', הגם כשמדובר רק בכמה גרושים בכל קניה, אזי רבים ממהרים להירשם ולקנות דרך קאשבק, גם אם נעזרו בסקירות, ההמלצות והעבודה הקשה של הסוקרים והמשווקים.

ככל שאתרי קאשבקים הופכים נפוצים יותר – כך גם כל חנות מגדילה בתורה את אחוז הקאשבק (ומחיר המוצרים) בניסיון להביא יותר קהל תוך הסקירות, שיתופי פעולה והנחות ופיתוח שיטות מתוחכמות לצמצום קאשבק לחלוטין כגון אפליקציות ייעודיות.

לכן, נאמר זאת חד וחלק

אתרי GLOUDS – ZUZU DEALS תלויים בכם ורק בכם.

ללא התמיכה שלכם בקניה דרך הלינקים המפורסמים, המקנים לנו אחוזים בודדים מהחנויות, ללא עלות נוספת לכם, לא נוכל להתקיים. את מרבית המוצרים הנסקרים באתר אנו רוכשים בעצמנו ומקדישים לכל סקירה שעות רבות. החזקת האתר והפיתוחים הנלווים אינם עניין זול כלל וכלל, ובסופו של יום, צריכים גם לאכול ולשלם שכר דירה, חשמל, מים וגן. אם כולכם מחר בבוקר תבחרו לקנות רק עם קאשבק – נאלץ לסגור את האתר במהרה, לכן אם אנו מוסיפים לכם ערך בקניה – בשירות, בייעוץ ובמציאת המוצרים הטובים ביותר ברשת במחיר הטוב ביותר ברשת – כדי שתרוויחו 100% ולא רק 2-5%  – נודה לכם אם לא תשתמשו בקאשבק בקניות באתר.

אם בכל זאת בחרתם שלא לקנות דרכנו, ולהשתמש בקאשבק, הנה כמה טיפים שכדאי לדעת בבחירת קאשבק:

  1. אתרים – יש שירותי קאשבק שכוללים מאות אתרים ויש שמתמחים בכמה מסויימים. כדאי לבדוק היטב מה האחוזים באתרים בהם אתם רוכשים לעיתים קרובות ואת האותיות הקטנות…
  2. תשלום – צברתם כמה גרושים, איך התשלום נעשה? מיד? מידי חודש? רבעון? בבקשה ידנית? האם יש מגבלה מסויימת לתשלום? לרוב ישנה הגבלה של 50$ ומעלה להעברה ואף תוקף לסכום הנצבר.
  3. !UP TO – כאן חברים קבור הכלב. יש אתרי קאשבק שיבטיחו לכם גם 10% ואף יותר אך לא להתבלבל – חפשו את המילים עד/UP TO ובאותיות הקטנות תמצאו שהאחוזים הגבוהים תופסים רק על קטגוריות מסוימות, סכום מסויים, וותק מסויים וכד'. לדוגמא הקאשבק של מקס (לשעבר לאומי קארד) מבטיח עד 8% באתר אסוס הפופלארי. נשמע מצויין לא? אם נקרא את האותיות הקטנות, נגלה כי 8% הם רק ללקוחות חדשים, ללא קופונים. לקוחות ותיקים – יקבלו כבר 3%.
  4. אחוז עסקאות שאושרו – לאתר הקאשבק (והחנות) יש את כל הכוח והנתונים. קניתם עם קופון/מחיר מבצע מיוחד? ביצעתם רכישה גדולה ובניתם על ה5%+ החזר? אל תעצרו את הנשימה…לא פעם תמצאו שהעסקה לא אושרה, בהמתנה או כלל לא נקלטה. אתרים רבים שניסיתי בעבר – כיבדו רכישות קטנות, אך רכישות גדולות יותר – נותרו ב'בדיקה' לאורך חודשים רבים ומעולם לא שולמו.
  5. כמה זה קל? 
    אוקי ללחוץ על לינק לא בדיוק יכול להיחשב כעבודה קשה, אך עדיין קאשבק זו טרחה לא קטנה. אתם כבר בחנות, קראתם סקירה, בדקתם ושאלתם ועד שהחלטתם שזהו, אתם קונים, אתם צריכים לזכור להיכנס קודם לאתר הקאשבק, לחפש את אתר החנות, ללחוץ על הלינק ורק אז לבצע את הקניה. כל זה בשביל כמה אגורות לרוב. לכן, יש עדיפות לקאשבק אוטומטי וקל ככל האפשר, מבוסס תוספים ולא כזה שדורש מאיתנו פעולה חוזרת בכל קניה.

בואו נסקור כמה מהאפשרויות הפופלאריות, ונמליץ מה כדאי, ומה לא.

כרטיסי אשראי

מקס, ישראקארד, כאל, פועלים, דיסקונט, FLYCARD של אלעל…נדמה שכל בנק וכל כרטיס אשראי מציע היום קאשבק, לרוב כ5% באתרים הפופלאריים יותר כגון אליאקספרס וקצת יותר או פחות באחרים. איפה הקאצ'?

האחוזים נמוכים מאוד יחסית ועמלות הכרטיס בעסקת מט"ח לרוב מייתרות כל אחוז שתרוויחו ויש שמדווחים שאף שילמו עמלה גם בקיזוז הקאשבק.

לא ממש כדאי.

אבל, להבדיל מתוכניות הקאשבק של חברות האשראי, דווקא כן כדאי לבחור בכרטיס אשראי עם קאשבק!

בכך הכוונה לא לקאשבק הדורש מכם פעולה ולינק מיוחד, אלא פשוט לכזה שעובד אוטומטית עבורכם כבר במעמד החיוב, כך שההטבות רק מצטברות! 

כרטיס קאשבק שניתן לציין לטובה ולהמליץ עליהם הם:

Image result for ‫ALIEXPRESS אשראי‬‎

  • כרטיס אשראי עלי אקספרס AliExpress מבית ישראכרט! – 
    מקנה הנחה קבועה מידי חודש על רכישות ב AliExpress 
    מותנית ברכישות בכרטיס (עד 150 דולר החזר בחודש).
    15% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 3,500 ₪ ומעלה
    10% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 1,500- 3,499 ₪
    5% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 500 – 1,499 ₪
    שימוש בכרטיס – כללי (לא רק באליאקספרס), כך שאם למשל אתם דואגים לשלם בכרטיס ארנונה, חשמל, מים וכד' – תוכלו לזכות בחודש אחרי בכמה אחוזים טובים באליאקספרס. כאמור ההנחה היא במעמד החיוב כך שאם יש קופונים, קשבק נוסף וכו' – זה רק מתווסף!

    Image result for SUPER Pay-Back

  •  Super Pay-Back מבית מקס (לשעבר לאומי קארד) – 
    נותן החזר כספי על קניות ברשתות המזון המובילות בישראל – שופרסל, יש, רמי לוי, מגה בעיר, ויקטורי, יינות ביתן, חצי חינם, אושר עד, יוחננוף, טיב טעם, כולל קניות אונליין. ובכך פותר את התלות בקניות ברשת מזון אחת.

    צבירת הנקודות מתבצעת לאחר ביצוע עסקאות בכרטיס האשראי ומימוש הנקודות נעשה באמצעות giftcard דיגיטלי.

    Image result for Total Pay-Back

  • מקס Total Pay-Back – 

    Image result for CALFIXNET

  • Calfixnet מבית כאל – 
    משתמש בו כבר כמה שנים. מקנה החזר כספי על הקניות במט"ח באתרים בינלאומיים באינטרנט, ברכישות במט"ח בחו"ל וברכישות במגוון רשתות מובילות בארץ
    5% ברכישות במט"ח באתרים בינלאומיים לדוגמא: אסוס, איביי, אליאקספרס, אמזון, אליבאבא. 7% החזר בארומה, קסטרו, קבוצת גולף, מקדונלדס, צומת ספרים, באג, שילב. 10% החזר באופטיקנה. 5%  בסופר פארם, ניו פארם, ללין וקרוקס. 
    5% ברכישות במט"ח בחו"ל (כולל משיכת מזומן).
    ההחזר מוגבל לעד 80 ש"ח בחודש ומתקבל כתלוש (כמו גיפט קארד/רב-תו) לשלל רשתות בארץ.

    כרטיס אשראי כאל-פיקס

  • CALFIX – 
    בדיוק כמו הנ"ל רק שהפעם מיועד לחשבונות השוטפים – חשמל, סלקום, דלק, מנטה, הוט ורשתות פארם מובילות (סופר פארם וניו פארם) ולקבל החזר כספי עבור תשלומים אלה מדי חודש. מקבלים החזר כתלוש שניתן לנצל בשלל רשתות בארץ. כ80 ש"ח בחודש ועד 1000 ש"ח בשנה. 
    Image result for ‫כרטיס אשראי שופרסל‬‎
  •  
  • כרטיס אשראי שופרסל!
    אחד הכרטיסים הכי שווים היום! 
    קודם כל יש מתנת הצטרפות של 180 ש"ח, ללא שום התחייבות ופטור מלא מדמי כרטיס. כלומר בכמה דקות הרשמה הרווחתם 180 ש"ח. מצרפים בן/בת זוג? גם הם מקבלים 180 ש"ח ופטור מלא מדמי הכרטיס – לכל החיים! 
    בנוסף יש מידי פעם מבצעים שווים כמו הנחות של 200 ש"ח על מוצרי חשמל ובית. 
    על כל מוצרי מותג שופרסל וGALA תקבלו הנחה אוטומטית בקופה של כ5% ו10% על 5 מוצרים שאתם קונים לעיתים קרובות בהנחה קבועה. סך הכל כל ההטבות מצטברות לכמה עשרות שקלים הנחה בכל קניה בסופר. ראו דוגמא בכתבה – איך חסכתי כ560 ש"ח ואיך גם אתם יכולים!

אתרי קאשבק!

המומלצים!

 

cashguru try 3 01

CASHGURU

אחרי אינספור פניות ובקשות שלכם לאורך כ10 שנות האתר לפתוח אתר קאשבק, החלטנו לנסות והקמנו את אתר CASHGURU
אתר שמתמחה בקאשבק, עם התמחות בלקוח הישראלי כמובן, תוך מקסימום שקיפות ואובייקטיביות ושירות בעברית.

להבדיל מכל אתרי הקאשבק שפותחים עם אחוזים בשמיים ואחרי כמה חודשים האחוזים יורדים ויורדים…באותיות הקטנות רשום שבעצם רק ללקוח חדש, בקטגוריה כך וכך, בתנאי שאין קופון/מבצע וכ'ו (אולי) תקבלו את ה8-10% המובטחים, אצלנו הכל גלוי מראש.
אני כבר אומר ומדגיש לכם – לא נוכל לספק לכם את האחוזים הטובים ברשת. כדי לקיים את האתרים, הכתבות, ליצור לכם תוכן, סקירות המלצות, לשלם משכורת לעובד המקדיש מאות שעות ליצירת השוואת מחירים עם עשרות אלפי לינקים מעודכנים, לשלם על מאות שעות מפתחים לפיתוח ותחזוקת האפליקציה משוכללת ותוסף כרום אשר מראים לכם את המחיר הכי טוב ברשת וגם מציגים לכם אוטומטית את הקופונים הזמינים בעגלה, כדי לחסוך המון בכמעט כל קניה (ולתת לכם את הביטחון שקניתם הכי טוב שיש בלי לבזבז זמן!) – אנו תלויים בכם! כל קניה שלכם דרך הלינקים שלנו היא השקעה ישירה בנו ומאפשרת לנו להמשיך ולעבוד עבורכם, להשתכלל, לשפר ולעזור לכם לחסוך ולהרוויח בכל קניה וקניה, הרבה יותר מהאחוזים הבודדים שנותן קאשבק.
מתן קאשבק למעשה מוריד את האחוזים הבודדים גם כך, לחלקיקי אחוז (ועל זה תוסיפו 17%, חשבוניות ושאר הוצאות של עסק בישראל…). לכן הבחירה בידכם – נודה אם תתמכו באתר, התוסף והאפליקצה בקניה ישירה מהלינקים שלנו. 
במידה ואתם בוחרים בכל זאת בקאשבק – נודה אם תבחרו בקאשבק שלנו שיקנה לכם אחוזים גבוהים ככל שנוכל, באופן עקבי, אמין ושקוף. 

להרשמה!


עדכון – נובמבר 2019

אנו נאלצים להודיע על סגירת אתר קאשגורו עד להודעה חדשה. כל החשבונות הקיימים יועברו במלואם לאתר קאשדו

לצערנו האפשרות לקיים את אתר אפילייט בנוסף לשאר אתרינו ההוצאות והמשימות, בנוסף לתחרות מצד גופים גדולים במשק – כרטיסי אשראי, דואר וכו' – פשוט לא מאפשרים לנו את היכולת להמשיך ולתחזק את אתר קאשגורו. אני מודים לכל מי שבחר בנו ונהנה מהאתר. 

אם הינכם מעוניינים להמשיך ולהשתמש בקאשבק ועדיין לתמוך בנו, נודה אם תעשו זאת בבחירה בקאשדו דרכנו.

CASHDO

אתר קאשבק ישראלי שמקנה אחוזים טובים יותר ממרבית האתרים וממשק נוח מאוד.

מידי פעם יש גם מבצעים עם אחוזי קאשבק מוגדלים. ניתן למשוך בקלות. נחמד, פשוט ועובד.

להרשמה!

הלא מומלצים

Cashback.co.il

מראשוני אתרי הקאשבק הישראלים, אתר Cashback.co.il.
לטעמי יותר מידי משחקי אחוזים ובפועל יחסית אחוזים נמוכים כשנכנסים לפרטים הקטנים.

להרשמה

אתרי הקאשבק של חברות האשראי

בהם – קאשבק פלוס, לאומי פיי-בק וכד'. אתרים אלו בעצם רוכבים על הגל ומשתמשים בחברות קאשבק קבלניות כמו אתר Cashback.co.il כך שלמעשה תמיד יציעו כמה אחוזים פחות וכל הניהול והאחריות היא על החברה החיצונית….תיווך מיותר ולא משתלם.

POST CASHBACK

קאשבק מבית אתר הדואר. לא צריך להרחיב במילים על היעילות והשירות של דואר ישראל…האם אתם בטוחים שאתם רוצים לקשור את עצמכם דווקא אליו? 
כמו כן האחוזים כאן נמוכים משמעותית משאר אתרי הקאשבק ומבחר החנויות מצומצם.

POALIM CASHBACK

קאשבק קצת אחר…מיועד ללקוחות הבנק עם כרטיס אשראי בנקאי כמובן. מקנה הנחות בכמה רשתות ובעיקר שלל חנויות קטנות בארץ. אתרים ורשתות גדולות לא תמצאו כאן, גם לא אתרי הקניות מחו"ל. את הפיצריה, מספרה והחומוסייה השכונתית – סביר שכן.
לפרטים

Cashbackil.co.il

בדיוק כמו הנ"ל. שלל אתרים, אחוזים סבירים (עד…משתנים לפי קטגוריות מוצר, וותק וכד') ומניסיוני – מעט טוב יותר מהקודם.

עדכון – אתר לא קיים. ככל הנראה נסגרו.

TOPCASHBACK 

אתר קאשבק הטוען להיות הנדיב ביותר ברשת ולחלק לכאורה את האחוזים חזרה לגולשיו ולהרוויח רק מפרסום ושיתופי פעולה. נשמע מקסים.

האחוזים אכן מרשימים מאוד, אבל זוכרים את מילות הקסם UP TO?

את האתר גיליתי כבר לפני כמה שנים, עוד הייתי תמים ומאמין. ביצעתי כמה רכישות באתרים המובילים והקפדתי באדיקות לבקר באתר ולהפעיל קאשבק לפני כל קניה.

8984

הקניות אכן נקלטו באתר, אך כל קניה גדולה (לדוגמא גירבסט ובוקינג, שבשעת הקניה הובטח כ6%) נותרה על סטטוס 'בבדיקה' ולבסוף כלל לא אושרה. הזמנה של מספר מלונות בבוקינג באלפי יורו (לא עבורי לצערי…), נותרה בבדיקה לנצח. כיום אחרי 243$ שכן נקלטו באתר, אני זכאי ל4.58$!
פשוט לחייך כל הדרך אל הבנק…

טופקאשבק מסכם עבורי את החוויה מקאשבק בכלל – מקבלים מעט מאוד, משנים אחוזים וקטגוריות לעיתים קרובות ולבסוף מקבלים כמה גרושים ספורים במקרה הטוב.

להרשמה

Ebates.com

מאתרי הקאשבק הותיקים ביותר. אתר אמין סה"כ אך כל הכללים הרגילים תקפים גם כאן. לדוגמא באמזון אפשר להניח שיש כ7% קאשבק (!) אך אם נתעמק בפרטים נגלה כי מדובר רק בקטגוריות מאוד מסויימות ונדירות (למשל עבודת יד) שמעניקות קאשבק בכלל, והפופלאריות יותר לא מעניקות קאשבק כלל. יש לו תוסף לכרום שמקל קצת על ההפעלה. הרווח האמיתי באתר הזה מגיע בדמות תוכנית ה'צרף חבר' האגרסיבית שלהם שבזכותה בכל פורום וכתבה ברשת תמצאו מידי פעם את התגובות המעיקות סטייל 'הצטרפו דרכי ותרוויחו 10$…'. 

עובד, אמין יחסית אך אחוזים נמוכים. פחות כדאי.

להרשמה

BeFrugal

אתר אמריקאי פופלארי שלא שונה בהרבה מEBATES. עיקר האתרים הם השוק האמריקאי ועיקר הפופלאריות היא בשיטות 'צרף חבר'כמו בEBATES. מתעתעים כשאר האתרים עם אחוז קאשבק גובה לכאורה, אך לרוב מדובר ברכישה ראשונה בלבד כאשר ללקוחות קיימים האחוזים די נמוכים.

להרשמה

אפשר לומר שעיקר הרווח שתקבלו מBefrugal וEbates ודומיהם יהיה דווקא מתוכנית ה'צרף חבר' ולא מתוכנית הקאשבק עצמה שכן האחוזים בהם – יחסית נמוכים. לפני שאתם ממהרים להירשם ולהספים את הרשת והוואטסאפ המשפחתי ב'בואו תצטרפו ונרוויח יחד 10$!' – קחו בחשבון שיש גם אותיות קטנות והבונוס הזה מתקבל וזמין למשיכה רק אחרי רף מסויים (משתנה מעת לעת) של כ50$ לרוב ורק לאחר שהמצטרף החדש קנה עם הקשבק בסכום מסויים. 

Extrabux

עוד אתר אמריקאי פופלארי שמבטיח הרבה ומקיים מעט…אחוזים נמוכים מאוד בפועל, הרבה פחות מהמובטח…דוגמא מהחשבון שלי – 

94984

להרשמה

Konim.uno

אתר Konim.uno ייחודי בכך שהוא מבטיח 5% קבוע על הקניות באיביי ובאליאקספרס. אין קטגוריות מיוחדות ושאר אותיות קטנות בהיבט זה. הרעיון הוא שישנם מוצרים המקנים רק 1-2% רווח למפעילי האתר וישנם שמקנים 8%. השאיפה היא שלקוחות האתר יקנו דרכו כך שבסך הכל, הם צפויים להרוויח יותר מלהפסיד. קונספט מעניין וקאשבק שבאמת עובד אך ממשק משתמש ועיצוב, איך לומר, לא להיט.

עדכון – נראה שהקונספט לא ממש עבד…עברו לאחוזים משתנים 'עד כך וכך אחוז…' כך שבפועל האחוזים נמוכים כשאר אתרי הקאשבק וחסרים מאות אתרים אחרים מלבד אליאקספרס ואיביי. לא מומלץ.

להרשמה

Letyshops.ru

אתר קאשבק רוסי, חדש יחסית, המספק אחוזים גבוהים מהרגיל. הוא כולל שלל אתרים פופלאריים כמובן אך שם דגש על אתרים סיניים מובילים ואליאקספרס בראשם, עם 7% ללא התניות!

אומנם תאלצו להשתמש בדפדפן כרום ופונקציית התרגום האוטומטי, אך האתר קל להבנה וכולל תוסף כרום שידאג להפעיל את הקאשבק עבורכם בקלות.

הקאצ'? כאתר רוסי, התשלום הוא ברובל רוסי כך שאלא אם שערי המט"ח שיחקו לטובתכם, תפסידו עוד כמה גרושים בהמרת המטבע לשקלים/דולר בהעברה לפייפאל שלכם.

להרשמה!

AliBonus.com/MEGABOUNS

AliBonus הוא עוד אתר קאשבק רוסי חדש, המבטיח אחוזים גבוהים וקל להפעלה עם תוסף כרום, אשר יוסיף לכם כפתור אדום גדול ישר ליד המחיר באליאקספרס כך שאין מצב שתשכחו להפעיל, כולל חיווי אם עובד או לא עובד. אין מה לומר – זה נוח ועובד.

האתר מבטיח עד 10% קאשבק באליאקספרס. כמובן לא לטעות, מדובר בעד 10%..בפועל לרוב תקבלו 7%. בשביל 10% תצטרכו קצת וותק ולטפס בדרגות עם רכישות גבוהות יותר ויותר לכל דרגה:

89787

החיסרון העיקרי הוא בכך שהוא מיועד לאליאקספרס בלבד ומאחר והוא אתר רוסי – כל החסרונות של הנ"ל.

עדכון! – כמו אתרי קאשבק רבים אחרים…אחרי שהשיג קהל, האחוזים לפתע צנחו ואפילו השם והקונספט התחלף…הטבת אליאקספרס בוטלה לחלוטין…בקיצור עוד אתר שהבטיח הרים וגבועות ולא קיים.

להרשמה

Pouring Pounds

אתר קאשבק בריטי שלא מגביל נרשמים ממדינות אחרות. רלוונטי רק אם אתם קונים בקביעות מחנויות בריטיות. אני לא מצאתי כאן משהו מעניין והאחוזים על אסוס לדוגמא – נמוכים מאתרי הקאשבק הישראלים. לטעמי מיותר. 

להרשמה

סיכום

אם אתם רוכשים מעט יחסית – האמת היא הטרחה שבקאשבק לרוב לא שווה את ההתעסקות. גם אם כבר טרחתם – לרוב תצטרכו לבצע רכישות נוספות כדי למשוך את הכסף.

אם אתם רוכשים הרבה וצפויים לחסוך סכום משמעותי עם קאשבק, נשמח אם תירשמו בעזרת הקישורים הנ"ל.

כאמור, אנו תלויים בכם כדי לקיים ולפתח את האתר, לרכוש ולסקור את המוצרים הטובים (והרעים), לחפש לכם דילים ושירות עדיף ופשוט להשיג לכם את המחיר הכי טוב והתמורה הטובה ביותר לשקל שלכם. מאז שהקמנו את האתר, העדפנו להשאירו נקי מפרסום מכל סוג, כדי להשאירו אובייקטיבי ואמין ללא אף הטיה או אילוץ של מפרסם/חנות כזו או אחרת ובלי להציק לכם עם באנרים מהבהבים ופופאפים מיותרים. עד היום גם סירבנו לקבל תרומות רבות שהוצעו לנו, כי אנחנו פשוט מאמינים בעבודה קשה ולהרוויח ביושר את את השכר שלנו, עם מודל עסקי פשוט, הוגן ונכון. לכן, נודה לכם מאוד אם ברכישות מהאתר (וגם זוזו דילס כמובן) תבצעו ללא קאשבק, לפחות, מידי פעם ואם בחרתם בכל זאת בקאשבק – אז העזרו בגורו! 🙂 

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo