חיפוש

ה-GPS לא קולט טוב? Waze עושה בעיות? הנה הפתרון

מה הבעיה?

בכל הסמארטפונים והטאבלטים היום כבר משתמשים בSoC שזה אומר System on Chip, כלומר, כל המערכת בשבב אחד! גם המעבד, גם התקשורות הסלולארית, גם המעבד הגראפי וגם הGPS כולם בתוך שבב אחד קטן.

מבחינה הנדסית זה יוצר קושי ומביא לויתורים על רמת המרכיבים, וה-GPS סובל מזה הכי הרבה! רכיב הGPS בכל הטלפונים הינו פשוט מאוד ולא ברמה של מכשיר GPS ייעודי בכלל. וזה לא משנה אם יש לכם טלפון ממותג שעולה 3500 שקל אפילו. מה שכן נכון הוא, שבטלפונים הסינים הבעיה לעיתים יותר חמורה! ואנשים מגיעים למצב שהGPS בטלפון שלהם בכלל לא שימושי ה-Waze שלהם חושב שהוא נמצא שני רחובות ימינה.

איזה פתרונות יש?

קודם כל יש כל מיני אפליקציות שמתיימרות לתקן GPS כגון GPS fix, חלקן דורשות ROOT וחלקן לא, אבל כולן יעזרו מעט מאוד אם בכלל! וגם אם כן, אז רק בלהשיג נעילה יותר מהר אבל זה לא ישפר את הדיוק של הניווט.

שנית, יש תיקונים למגעים של האנטנה – בהרבה טלפונים הבעיה היא שהמגעים של האנטנה לא טובים ואז יש לפתוח את המכשיר, ולחזק אותם, עפ"י מדריך שהוא ספציפי לכל טלפון. כמובן שזה תהליך שמפר את האחריות ויש בו סיכון לטלפון באופן כללי.

ויש את הפתרון שאנחנו מציעים היום והוא Bluetooth GPS:

sku_26337_2

הערה: מכשיר זה כבר לא מלאי ב-DX אך ניתן לרכוש אותו מ Aliexpress ע"י כתיבת מילת החיפוש BTGP-38KM (זה דגם המכשיר)

דובר במקלט GPS עצמאי שמתחבר לכל טלפון אנדרואיד בחיבור אלחוטי Bluetooth פשוט. המקלט הזה הינו ייעודי ולכן יקלוט הרבה יותר טוב מכל מכשיר נייד, טלפון, פלאפון או טאבלט!

מחירו אינו זול, כ-140 ש"ח אבל אנחנו רכשנו אותו ובדקנו אותו והוא עושה עבודה נהדרת, בתוך רכב סגור הוא משיג נעילה תוך 2 שניות או פחות! והדיוק שלו פשוט מדהים. המכשיר היחיד שאפשר לסמוך עליו לקלוט גם מתחת לחופת עצים ברחובות הצפופים של תל-אביב.

אז איך משתמשים בו?

  1. מטעינים אותו משקע USB פשוט – הסוללה מחזיקה 15 שעות והוא גם מגיע עם מטען לרכב לכל מקרה.
  2. מפעילים את הbluetooth בטלפון, מוצאים את מכשיר הGPS וכאשר מבקשים ממכם סיסמה מקלידים 0000
  3. מורידים אפליקציה: https://hamonim.com/45xK
  4. האפליקציה תבקש מכם להפעיל "מקומות מדומים" אפשרו זאת.
  5. זהו!

נותר לכם להנות מGPS ממש מדוייק ומהיר.

* חשוב לציין: ה-GPS מתחבר לטלפון ע"י Bluetooth (שקיים בכל טלפון כמובן). עם זאת, אין שום בעיה להתחבר במקביל גם לדיבורית באוטו! נוסה ובדוק 🙂

לרכישה – לחצו על הקישור הזה

אין מכס על המוצר וגם אין מע"מ! קנו ללא חשש, המשלוח כתמיד חינם.

הדגמת הקליטה שעשיתי באוטו שלי:

קליטת GPS

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

ZUZU Reviews
Logo