חיפוש

השיגעון שכבש את ישראל – הוואנזי הראשון שלי!

אי אפשר להחמק ממנו, הוא כובש את האינסטגרם כבר תקופה ארוכה ובמיוחד בפורים קשה יהיה להתחמק ממנו. הוואנזי הפך להיות פריט אופנתי חובה בארון של כל מתבגרת ויודעים מה? אפילו הגברים יהנו ממנו. בדקנו את שיגעון הוואנזי במיוחד עבורכם!

הוואנזי – עיברות חמוד למילה האנגלית "onesie", או בשפת הקודש: "סרבל שינה", הפך בשנים האחרונות יותר ויותר פופולארי, מטרנד אינסטגרם שהחל בחליפות חדי קרן עבור ילדות צעירות התגלגל ונהפך לפריט לבוש עבור מבוגרים וילדים מכל המינים.

ben stiller onesie GIF

אבל איך חליפות השינה הצבעוניות הללו נהפכו ללהיט הגדול שהוא היום? שאלתי חברים ושכנים שמחזיקים בגאווה בפיג'מות החביבות הללו בארון מה כל כך מושך בהן עבור רבים:

"זה פשוט חליפה שאפשר גם לישון איתה וגם להסתובב איתה עם חברות" אמרה לי אחת השכנות הצעירות שלי. "זה ממש חמוד וכיף להצטלם עם זה" הוסיפה. לקהל המבוגר יותר הייתה תשובה דומה: "זה בהחלט פריט שנועד כדי שאחרים יראו אותך מסתובב איתו, אבל גם שאני לבד בבית אני יכול להשתמש בו בנוחות. זה פריט אחד עם שתי שימושים" אמר לי חבר.

אז לקראת פורים החלטתי לרכוש לעצמי אחד. כל שנה אני אומר לעצמי: "הפעם אני אכין תחפושת מקורית", וכל שנה אני מוותר ויוצא בחולצה וג'ינס כמו זקן שאיבד את כל רוח הילדות שבו, אז הפעם החלטתי להיות מעפן פחות ולפחות להסתובב בחליפת פרווה. התחלתי בבדיקת המבחר בחנויות האינטרנטיות בארץ.

המבחר יחסית רחב, אתרי האופנה וההלבשה התחתונה מציעים דגמים שונים של "וואנזיז" עבור ילדים ומבוגרים בסביבות המחיר 100 ש"ח לפריט. כמובן שחדי הקטן ושאר החיות הוורודות והמתוקות כיכבו בעיקר עבור קהל היעד הנשי. אבל אנחנו כבר ב2019, כל אחד צריך להיות עם יכולת הבחירה מה ללבוש לא משנה מה המגדר שלו, אבל לצערי המבחר הישראלי בדגמים ה"גבריים" לא רחב במיוחד.

Animated GIF

מיד ניגשתי לחנויות הבינלאומיות ופתחתי ב- Asos המפורסמת כמובן. אסוס אומנם מציעים מבחר מסויים של וואנזיז, אבל לא את הסוגים החייתים והמצויירים שכולם כל כך אוהבים. אלא פיג'מות אוברול רגילות. אם כך, נותרה לי ענקית הקניות הסינית אליאקספרס, שכמובן לא אכזבה.

Animated GIF

המבחר באתר פשוט אדיר, מדמויות פו הדוב ועד מפלצות חמודות, אני מאמין שיש כאן לפחות דגם אחד שיתאים לכל אחד. בחיפוש מהיר מצאתי וואנזי חביב של "סטיץ'" מהלהיט המציור של דיסני "לילו וסטיץ'" ואפילו במחיר לא רע: פחות מ70 ש"ח.

אחרי שהמשלוח הגיע, נותר לי רק ללבוש את הוואנזי ולבדוק מה כולם כל כך אוהבים בו?

IMG 20190225 131520

קודם כל, מדובר באחד הדברים הכי רכים ונעימים שאי פעם הרגשתי. הוואנזי עשוי בד פליז רך בטירוף. גם אחרי הכביסה הראשונה הוא לא איבד את התכונה הזאת.

הגובה שלי הוא 1.90, ביום-יום אני לובש מידה מדיום בלי בעיה, אבל הסינים שידועים במידות הקטנות שלהם המליצו לי לרכוש אקסטרה לארג'. הוואנזי ישב עליי אומנם בצורה נוחה אבל עם הקפוצ'ון על הראש ובישיבה הרגשתי שהבד נמתח מעט באזור הגב. לא נורא בכלל.

IMG 20190225 155816

התפירה באיכות לא רעה, מלבד מעט חוטים פרומים פה ושם לא נתקלתי בחורים או קרעים. החלק הפנימי של הפליז הוא פרוותי ומחמם, כשאני לבוש חולצה קצרה וטרנינג בהחלט נהיה חמים מהר. מזג האוויר בפורים נוטה להיות קריר רב הפעמים אז נחמד לדעת שאני לא אקפא מקור, אבל אני חושש שמעלה אחת מעל 22 ואני אתחיל להזיע מהר.

מבחינת העיצוב עצמו, ברור שלא מדובר במוצר רשמי של דיסני אלא בבוטלג סיני פשוט. הפרצוף של סטיץ' אומנם דומה למקור, אבל האף ואוזני הארנב הדקות לא תואמות בכלל לדמות המצויירת, זה לא חיקוי רע ובעיקרון אף אחד לא ישים לב. אבל חובב הדיסני הקטן שבי לא יכל שלא לראות את זה.

lilo and stitch GIFIMG 20190225 155800

בחלקו האחורי של הוואנזי בנוסף לזנבנב קטן, נתפר ריצרץ בשביל גישה מהירה "לחלק האחורי" שלנו. ככה שאם יש צורך להתשמש בשירותים אין צורך להוריד את כל החליפה. אני בכל זאת העדפתי להוריד את החליפה בזמן השימוש, אני לא סמכתי על הפטנט הזה מספיק.

IMG 20190225 155848

השורה התחתונה

למרות שהפריט זמין בארץ בחנויות רבות במחירים לא גבוהים, המבחר מאוד מצומצם. אתרי הקניות מציעים מגוון דגמים עצום במחירים זולים יותר לרוב. האיכות לא מאכזבת ונוחה מאוד!
מדובר בפריט אופנתי טרנדי, אבל גם בתור פיג'מה חמימה לחורף הוא מושלם. המידות הסיניות אולי לא יתאימו לאנשים גבוהים במיוחד אבל קיימים דגמים במידות גדולות.
לילדים קטנים יש מגוון מידות רחב, אבל חשוב לזכור שפליז לא עומד בתקן הבטיחות באש של תחפושות פורים, ולכן מומלץ שלא להלביש אותו ילדים קטנים במקומות בהן יכולה להיות קרבה למקורות אש וחום.
כנראה שבפורים הקרוב אתם תראו לא מעט אנשים לבושים אובראולים של חדי קרן ופוקימונים, אז תחפושת מקורית, היא לא. אבל למי אכפת? פורים יש פעם בשנה!
 
אספתי עבורכם כמה דוגמאות לוואנזיז שאני בטוח שתאהבו:

חיות יער לילדים

Kids Animal Onesies Lion Deer Fox Kigurumi Flannel Warm Soft Sleep Suit Boy Girl Festival Christmas Party Funny Cartoon Pajamas(China)

פוקימונים לילדים

Pokemon Cartoon Onesie For Kids Animal Charizard Dragon Party Pajamas Boys Girls Winter Sleepwear Warm Flannel Long Sleeve Suit(China)

חדי קרן לילדים

Flannel winter Pegasus christmas pajamas pink unicorn pajamas for girls cartoon animals Hooded sleepwear onesie Boy pyjamas kids(China)

דמויות מצויירות לילדים

EOICIOI Kids Pajamas Flannel Animal Pegasus Stitch Unicorn Cosplay Pyjamas For Boys Girls Winter Warm Children Sleepwear Onesies(China)

חיות ודמיות מצויירות למבוגרים

Adult Unicorn Pikachu Kigurumi Onesies Flannel Pajamas Family Party Halloween Animal Stitch Bear Panda Bat Homewear Pijamas(China)

חדי קרן למבוגרים

Adult Kigurumi Onesie Anime Women Costumes Cosplay Cartoon Animal Sleepwear Stitch Star Unicorn Pikachu Winter Warm Hooded 2019(China)

חיות יער למבוגרים

Adults Kigurumi Halloween Carnival Costumes Onesie Alien Bat Carrot Cock Dog Giraffe Rilakkuma kangaroo Koala Raccoon Skull(China)

דגמים במידות XXL ומעלה

Large Size XXL Animal Kigurumi Adult Cartoon Pajamas Flannel Women Onesie Cosplay Clothing Halloween Party Jumpsuit Sleepwear(China)

הפנתר הוורוד למבוגרים

Winter Kigurumi Cute Pink Panther Woman Onesie Hooded Onesies For Adult One-Piece Animal Pajamas Long Sleeve Sleepwear Pijama(China)

רחוב סומסום למבוגרים

Cartoon Kigurumi Long Sleeve Hooded Animal cookie monster Onesie Winter Cute Homewear kugurumi for adults(China)

פרי הפלטיפוס למבוגרים

Blue Fleece Unisex Perry the Platypus Costume Onesies Monster Cosplay Pajamas Adult Pyjamas Animal Sleepwear Jumpsuit(China)

נעלי בית מפלצתיות להשלמת הלוק

Winter Soft Warm Monster Dinosaur Paw Funny Slippers for Men Women Kids Parent-child Home House Slipper Shoes Room Cotton Shoes(China)

רוצים לחפש לבד? בשמחה! לדגמים הכי נמכרים של Aliexpress

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo