חיפוש

הכירו את האתר: Shein

איך תקנו בגדים באינטרנט בזול, גם למידות גדולות? הכירו את SHIIN!
את Shein, אתר האופנה והאקססוריז, הקימו קבוצה של חובבי אופנה בשנת 2008, בניו ג'רזי, מתוך רצון ליצור אופנה צעירה, שמתאימה למידות רבות, ושלא תעלה לכם שן ועין כדי לרכוש. האמת? לגמרי הצליחו במשימה! Shein עומד בכבוד לצד אתרי אופנה מוכרים כמו ASOS, וכמעט ואין מי שלא תמצא בו מה לרכוש.

shein

באתר תוכלו לדפדף בין הקטגוריות השונות – בגדים, שמלות, נעליים, אביזרים, להנות מעמוד שלם שמוקדש כולו לפריטי סייל, וגם לחפש לפי תתי קטגוריות, כמו סוגים שונים של פריטי לבוש, מה חדש בכל קטגוריה, רכישה לפי מידות ועוד. ואם כבר דברנו על מידות, אז כן מידות הביניים והמידות הגדולות בהחלט תמצאנה את עצמן באתר. כל פריט מגיע עד מידה מסוימת, אבל במדור הפלאס-סייז, הרבה מן הפריטים מגיעים עד 4, 5 ואפילו 6XL. המידות אינן אחידות לחלוטין,  לכן כל פריט מגיע עם טבלת מדידה נוחה, לפי סנטימטרים או אינצ'ים, שתבהיר לכן בדיוק מה המידה של הבגד. מומלץ, טרם הקנייה באתר הזה, ורכישה באינטרנט בכלל, למדוד את עצמכן בחזה, במותניים, באגן ובירכיים, כמו גם את אורך הידיים, וכפות הרגליים. שימו ליד המחשב פתק עם המידות, וכך תמיד תוכלו להציץ ולדעת בדיוק מה המידה הנכונה עבורכן.

shein קטגוריות

מה קונים?
עולם ומלואו. חולצות, שמלות, חצאיות, נעליים, תיקים, צעיפים, ארנקים, תכשיטים, מעילים, בגדי ים, מברשות איפור… והם רק הולכים ומוסיפים פריטים ומחדשים את הקולקציה באופן קבוע. הכיף הגדול הוא המחירים. חולצה ב-25 שקלים, מגפיים עד הברך ב-130 שקלים, שמלות יפהפיות בפחות מ-30 שקלים וזו רק ההתחלה.  טווח המידות ענק, וכמעט כל יום מתווספים פריטים חדשים ופריטים מעולים מגיעים לקטגוריית הסייל, אז שווה לעקוב. תוכלו תמיד לשמור פריטים שאהבתם ברשימת המועדפים ולחזור אליהם בעתיד.

shein נעליים

תהליך הקנייה
תהליך הקנייה כיפי וקל באתר. כל פריט שמוצא חן בעיניכם ניתן להוסיף בקלות לעגלה, ובסוף לצאת להליך רכישה מהירה. ניתן לקנות עם פיי-פאל, ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ועוד, כאשר לרוב אפילו אין צורך ליצור חשבון לקוח, אלא ניתן להתחבר במהירות דרך חשבון הפייסבוק שלכם. מי שלא רוצה להתחבר דרך הפייסבוק, תוכל ליצור חשבון במהירות ובקלות. מומלץ תמיד ליצור חשבון משום ש- Shein מציעים צבירת נקודות על כל רכישה. כל קנייה תצבור לכם נקודות בערך שלה, ובהן תוכלו להשתמש כהנחות בקנייה הבאה. כל דולר שתבזבזו שווה נקודת Shein אחת.

shein עגלה

הקנייה שלי
אני הזמנתי 2 פריטים שונים, סנדלים במידה 40 וחולצת בייסיק בצבע כחול כהה במידה 4X. הנעליים מתאימות בצורה מדויקת למידות בארץ. הן לא צרות ולא רחבות מדי בסולייתן, ולמרבה המזל לא הגיעו עם ריח לא נעים שאותו חומר דמוי-עור ממנו מייצרים את הסנדלים הללו יכול להגיע, גם כאשר רוכשים אותן בארץ. כך, בניגוד למוצרים אחרים שאני מזמינה מהאינטרנט, לא היה צורך להשאיר בשמש בחוץ לאוורור ונטרול הריחות. הסוליה גמישה ולא קשיחה, שזה מצוין, והעיצוב נראה זהה לחלוטין לעיצוב בתמונה. האריזה מגיעה עם גוף פלסטיק ששומר על צורת הסנדל.
IMG 20180107 164554
החולצה אמנם נראית בדיוק כמו בתמונה אך 2 דברים הפריעו לי מעט – הבד והשקיפות. לא מדובר בבד נעים ומשיי שמחליק על הגוף, אלא בבד מסוג שיפוני כלשהו, מעט מחוספס, שנותן מראה יותר רשמי, לערב. מניחה שרבים דווקא יהנו מן המראה הזה. בנוסף, החולצה מעט שקופה, מה שכן ניתן לראות בתמונה שלה באתר, אבל מובחן קצת יותר בלבישה עצמה. זה לא קריטי ולא באמת מאד שקוף, אבל נוכח, חשוב לדעת. מלבד זאת, מדובר בפריט איכותי ששווה את מחירו בהחלט, התפירה נראית מצוין ולגבי המידה – מניחה שניתן יהיה להקביל את ה-4XL של החולצה הזו למידה 46, אולי 48 (עם חזה לא מאד גדול) של ישראל. אבל זכרו, זו השוואה שנכונה רק לחולצה הספציפית הזו ומומלץ למדוד את עצמכן טרם הרכישה ולהשוות למידות בסנטימטרים של כל פריט.

IMG 20180107 164738

משלוח והחזרות
כמובן שאתר Shein שולח לארץ, כאשר המשלוח ברכישה מעל 50$ הוא בחינם, וברכישה מעל 129$ תקבלו גם משלוח אקספרס בחינם. על רכישות שנמוכות מ-50$ תשלמו 14.90$ בדמי משלוח. המשלוח שאני הזמנתי הגיע תוך 12 יום, והיה ארוז בצורה נעימה ויפה. אם במקרה קיבלתם פריט שאתם לא מרוצים ממנו, גם תהליך ההחזרה הוא קל. מתוך החשבון באתר אתם פותחים ticket – שיחה מול שירות לקוחות, ומדווחים על הפריט שתרצו להחזיר. תוך 24 שעות תקבלו תשובה עם הפרטים המדויקים – כיצד לארוז את הפריט ולאיזו כתובת לשלוח אותו. בקשה ההחזרה תכנס לתוקף עד 5 ימים לאחר שהפריט שהחזרתם הגיע לכתובת ההחזרה ואתם תקבלו א ההחזר לתוך חשבון Shein שלכם. את הכסף שנמצא בחשבון ניתן לנצל לטובת רכישה חוזרת באתר, או למשוך אותו אל תוך החשבון המשלם – פיי-פאל או חשבון הבנק שלכם.

shein הרשמה

חשוב לזכור כי החזרות מתקבלות עד 30 יום מהיום בו קיבלתם את החבילה, כאשר הפריט חדש, ללא שימוש, ועדיין באריזתו המקורית. כמו בהרבה אתרים, לא ניתן להחזיר הלבשה תחתונה, פיג'מות, בגדי ים או תכשיטים.

קודים והנחות

ישנם הנחות וקודים רבים שמציע האתר – סכום דולרים במתנה למשתמש חדש, הנחות ללקוח חוזר, 15% הנחה עם קוד מיוחד ועוד. את רוב ההנחות תוכלו לראות בעמוד הראשי באתר, אבל לפעמים, לקוחות רשומים מקבלים למייל הנחות וקודים מיוחדים, אז שווה להרשם!

shein קופון

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo