חיפוש

אוזניות מתוקות של TRONSMART – מתנה מדליקה (תרתי משמע!) סקירה והגרלה!

עם חג האהבה ממש מעבר ולפינה וחג פורים ושמתקרב אלינו בצעדי ענק, מצאנו לכם מתנה מתוקה ויחודיית שאנחנו בטוחים שכולם יאהבו.

Untitled 3
IMG 20190130 WA0035

מדובר בשני דגמים שונים של אוזניות אלחוטיות, מתוקות להפליא, שמובנות בתוך קשת לשיער שעליו מתחברות אוזניי פלסטיק זוהרות בעיצובים שונים: אוזני ארנבת ולבבות קטנים (שזכו לשם "wink").

מה בקופסא?

בתוך כל מארז ישנה כמובן הקשת שכוללת את האוזניות וקישוטי האוזניים שמגיעות מחוברות מראש.
 ובנוסף כבל טעינה USB, זוג אטמי סיליקון נוספים בגדולים שונים וחוברת הוראות הפעלה.
 העברת השמע נעשית על ידי בלוטוס בתקן 4.2 החדש
IMG 20190130 WA0036
IMG 20190130 WA0030
IMG 20190130 WA0031

לשמוע מוזיקה בסטייל

 Tronsmart החליטו לייצר אוזניות אלחוטיות ששמות דגש על העיצוב והסטייל, שלא תבינו אותי לא נכון, איכות השמע באוזניות לא רעה בכלל ואני ואפרט כל כך בהמשך, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שפונקציית המוזיקה היא לא העיקר פה.
הקשת עשויה פלסטיק קשיח ובנויה היטב, הן ניתנות לקיפול לצורך איחסון ונשיאה ויושבות בצורה נוחה מאוד על הראש אבל לא מתאימות בגודל לילדים מתחת לגיל 7, אני מאמין שהקשת תהיה גדולה מדי עבור הראש שלהם.
לקשת רק שני כפתורים: כפתור אחד להפעלה וכיבוי של האוזניות וכפתור שני להדלקה וכיבוי של נורות הלד בתוך קישוטי האוזניים, כך שהשליטה בווליום ובהחלפת השירים צריכה להעשות דרך הנייד. גם ככה רובנו עושים זאת בכל מקרה.
IMG 20190130 WA0029

האוזניים הן הגימיק המדליק האמיתי כאן! הן נותנות לאוזניות מראה יחודי וחמוד שאני בטוח שכל ילדה תשמח לקבל!

אוזני הארנבת מאירות בלבן ואוזני הwink מאירות באדום. בגלל שהפלסטיק האדום בולע את האור טוב יותר הוא נראה מעט פחות בהיר מאוזני הארנבת אבל לא מדובר בהבדל משמעותי. בחוץ ובאור יום מלא לא רואים את האור באוזניות כלל, בחללים סגורים ומעט חשוכים נתן לראות את הזוהר ובערב ובחושך הן עובדות בצורה הכי טובה כמובן.

IMG 20190130 WA0025
IMG 20190130 WA0027

ואם אתם רוצים להשתמש באוזניות בלי לפחד שאנשים ברחוב יבהו באוזני הארנבת שלכם, האוזניים ניתנות להסרה על ידי סיבוב פשוט ב90 מעלות וניתוק. כך שאתם נשארים רק עם אוזניות קשת רגילות. זו היא אופציה שימושית מאוד שמאפשרות להשתמש במוצר גם כאקססוריז וגם כאוזניות אלחוטיות פשוטות.

IMG 20190130 WA0026
IMG 20190130 WA0024

איך שומעים?

 Tronsmart הוא מותג הבית של גיקביינג, אפשר להגיד שהוא "מותג מדבקה" אבל בניגוד למותגי מדבקה רבים, Tronsmart דואגים באמת ליצור מוצרים יחודיים ואיכותיים ולא רק להדביק את השם על האריזה. כמעט כל מוצר שלהם מעוצב ביחודיות תוך הקפדה על איכות ומחיר הוגן ובצורה כזאת הם יוצרים מוצרים שהם יותר מניסיון חיקוי סיני זול אלא מוצרים חדשים שעומדים בכוחות עצמם.
לכן אל תתנו למחיר ולמראה הילדותי להטעות אתכם, האוזניות הללו הרבה יותר טובות מאוזניות הבלוטות' הסיניות הזולות שנמכרות בתחנות דלק בארץ ולמעשה באמת יכולות לשמש כאוזניות אלחוטיות שמתאימות לשימוש יומ-יומי.

הסאונד צלול וברור, ישנו עיוות סאונד מסויים כאשר הווליום גבוה במיוחד אך אם דואגים להאזין למוזיקה בעוצמת קול סבירה לא אמורה להיות שום בעיה. נכון, לא מדובר באוזניות ספורט או אוזניות אולפן מקצועיות אבל הן לא מיועדות עבור אודיופילים, הן מיועדות עבור נערות וילדות שרוצות אוזניות יחודיות ויפות והמשתמשת הרגילה תהנה מהן ללא ספק!

השורה התחתונה

האוזניות הללו הן מתנה מוצלחת ומומלצת ללא ספק! עיצוב סופר חמוד ומתוק באיכות גבוה!
מצויין לחג האהבה, ט"ו באב, ימי הולדת ואפילו לפורים!
בעצם מדובר באקססוריז שלא רק משמש רק כקישוט אלא ימשיך להיות שימושי גם אחרי שההתלהבות הראשונית תגמר, תמיד יהיה ניתן להסיר את קישוטי האוזניים ולהשתמש בהן גם כאוזניות אלחוטיות רגילות.

GeekBuying דאגו לנו לקופון הנחה בלעדי במיוחד עבור גולשי האתר שיביא לכם את האוזניות המעולות הללו ב14.99$!

Tronsmart Bunny Ears Bluetooth Headphones 510516

Tronsmart Bunny Ears Bluetooth Headphones with LED Light – Pink

קוד קופון: GLDBUNY

Tronsmart Encore Wink Bluetooth Headphones 510577

Tronsmart Encore Wink Bluetooth Headphones with LED Light – Red & Green

קוד קופון: GLDWINK

הגרלה מיוחדת!

לאחר שבדקנו את המוצר הנהדר הזה, היינו חייבים לשתף גם אתכם! ולכן אנחנו מגרילים את אוזניות הסקירה ל2 גולשים ברי מזל!

זוכה אחד יקבל את אוזניות הארנבת והשני את אוזניות הWink!

ההגרלה הסתיימה! מזל טוב לזוכים!

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo