חיפוש

אוזניות אלחוטיות TRONSMART ENCORE S2 – סקירה

TRONSMART ENCORE S2 - אוזניות עם מגנט

S2

TRONSMART, מותג הבית הפופלארי של גיקביינג, השיקו משפחת אוזניות אלחוטיות חדשה. 
טרונסמרט הרשימו אותנו כבר עם הכבלים הכי טובים בשוק (סדרת הזהב החדשה), רמקולים, סטרימרים, סוללות ומטענים מצויינים, לכן מיהרנו להזמין את האוזניות החדשות לסקירה מקיפה. 

(לממהרים – סקירת וידאו בסוף)

הדגמים במשפחת ENCORE הם – 

  • ENCORE S1 – אוזניות אלחוטיות 'סטנדרטיות'
  • ENCORE S2 – דגם סקירה זו. 
  • ENCORE S4 – דומה מאוד לS2 אך מוסיף סינון רעשים אקטיבי
  • ENCORE LIGHTNING – אוזניות חוטיות בחיבור לייטנינג למכשירי אייפון.

כל הדגמים כוללים את פונקציית המגנט הפופלארית, המוכרת לנו מהQCY-12/13 המומלצות אם כי ללא הפונקציונליות המלאה אלא רק לצורך ענידה נוחה של האוזניות כאשר הן לא באוזניים. 
אני אומנם אוהד מושבע של הפיצ'ר הממגנט הזה, תרתי משמע, בQCY/JESBOD אולם כאן אין לו הרבה תועלת שכן עיצוב הקשת של האוזניות ממילא מאפשר לענוד גם מחוץ לאוזניים אותן מבלי חשש שיפלו/יחליקו בקלות. 

1 DSC08521

העיצוב כאן דומה מאוד לדגמים פופלארים מאוד של מותגים יקרים כמו JAYBIRD וכד', כמובן ללא המחיר המופקע. סקרתי לכם כבר עשרות אוזניות אך זו הפעם הראשונה שהשתמשתי באוזניות בקונפגורציה הזו ואני לא בטוח שהתחברתי. 
הקשת הזו נוחה מאוד על הצוואר. היא לא מפריעה או נדבקת לעור כשמזיעים כפי שחשבתי שעלול לקרות, וגם אם היא מקפצת זה לא ממש מורגש. זה גם נוח מאוד כשרוצים להיות ללא האוזניות, ואני אוהב לבדוק את הסביבה מידי פעם ולא לאבד מודעות מרחבית לחלוטין כך שהסידור הזה נוח מאוד – מוצאים את האוזניה, מחזירים, מוציאים, מחזירים – לא צריך לדאוג להן שישבו בול באמצע העורף כדי שלא יחליקו לרצפה כמו באוזניות ללא הקשת הזו. 
הבעיה היא במיקרופוניקס – הלא הם הרעשים הקטנים והמעצבנים (יש שיותר ויש שפחות) של החוטים והקשת. כל תזוזה קטנה וקפיצה של הקשת – והכל נשמע מיד באוזן, גם כשיש מוזיקה בווליום בינוני פלוס. 

1 DSC08522


איך שומעים? 

אז כאמור חוץ מבעיית הרעשים מהחוטים, הסאונד בסדר. הוא לא וואו אבל גם לא נורא. נראה שטרונסמרט צריכים לחזור לשולחן השרטוטים כאן בכל הקשור לסאונד. יש באסים טובים, יש גם טרבל, יש ווליום גבוה מאוד והאוזניות עצמן סופר נוחות באוזניים – הן לא מכאיבות, לא צריך לוליינות אצבעות והרחבת תעלות כדי לענוד אותן לזמן ארוך. כל זה מצויין, אבל הסאונד פשוט לא מאוזן מספיק. משהו כאן לא צלול ולא מסודר וקשה לשים את האצבע מה בדיוק לא עובד. הגבוהים? הנמוכים? זה מרגיש כאילו הילד של המהנדס שיחק כאן עם האקולייזר וערבל את כל התדרים, והאוזניה כבר נשלחה לייצור לפני שאבא שם לב לטעות..
אם הייתי צריך לסכם את איכות הסאונד כאן במשפט – אז הביטוי 'It's All Over The Place" היה הולם כאן. 
זה לא שהסאונד כאן גרוע, בכלל לא, אבל חסר כאן הרבה דיוק. 

אבל רגע, לא הכל שחור – 

הן נוחות מאוד כבר אמרנו, העיצוב יפה ואיכות הבנייה גם טובה, אם כי תריס הטעינה נוטה להיפתח בקלות. איפה שה S2 זורחות בו הוא דווקא איפה שכל האוזניות המתחרות שבדקתי נכשלות בעקביות – זמן סוללה פנטסטי – כ10-12 שעות פעולה ואיכות שמע מעולה בשיחות!

רבים מופתעים לגלות עד כמה אוזניות בלוטות' המיועדות למוזיקה, ובפרט אלו המיועדות לספורט – פשוט גרועות כדיבורית לטלפון. המיקרופון בדר"כ רחוק מהפה ואנו נשמעים מעומעמים מאוד לצד השני. בדרך כלל, גם באוזניות היקרות ממותגים נחשבים – זה פשוט לא עובד טוב.

ה-TRONSMART S2 לעומת זאת, נשמעות פשוט מעולה – לשני הצדדים! אפילו לחישות חרישיות נשמעות היטב לצד השני.

1 DSC08523
לסיכום, הS2 מקבלות ציון עובר בקושי בכל הקשור לתפקודן כאוזניות ספורט ואיכות השמע במוזיקה.
למאזינים פחות רגישים למיקרופוניקס ושמעולם לא נחשדו כאודיופילים, והמעוניינים בסוללה מצויינת שלא חייבים להטעין כל יום-יומיים ויכולה גם להספיק להם לטיסה טרנסאטלנטית או לפחות נסיעה לאילת הן אופציה טובה.
הן אופציה עוד יותר טובה למי שחיפש אוזניות בעיקר לשיחות. בהיבט זה – הן מקבלות את אות מצטיין המחזור. 
הדגם המעניין ביותר מבחינתי הוא דווקא הS4 (שעוד לא היה זמין כשהזמנו את הנ"ל) הכולל את הסוללה הגדולה של הS2 יחד עם סינון רעשים אקטיבי במחיר יפה. 
יש לי בקרוב נסיעה ארוכה מאוד, ואני בהחלט מתכוון לעשות שימוש בS2 הודות לנוחות שלהן ולסוללה המצויינת, למרות שיש לי שלל אוזניות עם סאונד עדיף (ראו במומלצים). בימים פחות עמוסים – הם כנראה ישארו במגירה או יעברו במתנה לאחות הקטנה. 
מניסיוננו עם טרונסמרט, מדור לדור הם יודעים להשתפר באורח מרשים ביותר. יהיה מעניין לראות את הדורות הבאים של ה ENCORE. 
  

סקירת וידאו

לקניה

*כל הדגמים. 
**קופון – GLOUDS 

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo