חיפוש

שואב אבק שיאומי לרכב…זה כדאי?

שואב אבק אלחוטי של שיאומי – ה XIAOMI COCLEAN Cleanfly, הוא מוצר מעניין. הרי אנחנו כבר יודעים ששיאומי יודעת לייצר שואבים מעולים ואיכותיים. הוא גם נראה טוב ולא עולה הרבה (סביב ה30$). אז כדאי? 

לא נמתח אתכם, במילה אחת – לא. בשתיים? ממש לא. 
תחסכו את הכסף שלכם ואל תרכשו את השואב הזה. הוא אומנם של שיאומי ויש לו שלל סקירות מפרגנות באתרים וברשת, אבל למעשה הוא עוד הוכחה לכך שלא כל צילום ערוך היטב ביוטיוב הוא ערובה למוצר טוב ושלא כל מוצר ששיאומי מוציאה – הוא זהב.
למעשה אל תרכשו שואבים לרכב בכלל. הם חלשים להפליא, המיכל שלהם קטן במיוחד ורובם פשוט לא עושים את העבודה. לניקיון תקופתי של הרכב, משתלם בהרבה להשקיע בשואב אלחוטי טוב – שמתאים גם לבית, וגם לרכב. שואב שינקה טוב יותר מכל שואב קטן לרכב. לטיפים, סקירות, השוואות מחירים וקופונים לשואבים הטובים בשוק ראו עמוד המומלצים לשואבים אלחוטיים.

אם המצב ברכב שלכם די עגום ואתם מפלסים כל בוקר עם מעדר את הבמבה של הילדים והחול מהים, אם יש לכם חתול או כלב ואתם כבר לא זוכרים את צבע הריפוד מרוב פרווה, ואם אתם לא עוצרים לאף טרמפיסט מהבושה, אז כנראה שלכם בכל זאת יש צורך בשואב טוב ברכב!

בשבילכם אספתי את הבחירות שלי לשואבי רכב מומלצים, עם הדירוגים הכי טובים, עם העוצמה הכי חזקה (יחסית) ומחיר טוב, כולל משלוח מהיר לישראל. 

71X5gxK8FrL. SL1500

THE EXTRA MILE Silver Car Vacuum Cleaner by FORTEM

הבחירה שלנו!

כ350 ביקורות, ציון 4.3 מתוך 5, מנוע חזק (120W!), רטוב-יבש, כדי שתוכלו לשאוב גם נוזלים שנשפכו (ולכל מי שפעם נשפך בקבוק/מרק או שהילד/הכלב הקיא ברכב…יודע כמה זה יכול לעזור). יש גם הבטחת 100% SATISFACTION GUARANTEE ובדר"כ גם יש קופון לצד המחיר. 

בממוצע רק כ160 שקל, כולל משלוח מהיר עד הבית – עם מנוע חזק יותר וביקורות טובות יותר מכל חלופה שמצאתי באוטו דיפו/זאפ/תחנות הדלק. 

ככל הנראה נמכר גם תחת 'המותג' Haifei באליאקספרס. 

61KGYTMDbPL. SL1000

HOTOR Corded Car Vacuum

(זמין גם באליאקספרס)

או

HOTOR דגם חדש!

נמכר גם תחת השם THISWORX– ומוביל במכירות באמזון ובאליאקספרס. אלפי ביקורות חיוביות. חזק יחסית ומאובזר – וגם זול 🙂 

תודה לחנות GEARVITA ששלחה לנו את השואב לסקירה ובכלל מפנקת את גולשי צדק צרכני וזוזו דילס בשלל מבצעים וקופונים בלעדיים. שווה לבקר! 

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo