חיפוש

צרכנות נכונה בקטנה – חיסכון גדול במצטבר!

האם ההחלטות הצרכניות שלנו באמת נכונות?

לאחרונה היתה לי שיחה עם חבר לגבי קניית טלפון נייד זול ממותג סיני לעומת קנייה ממותג יקר. הוא טען שאומנם אם הוא יקנה את הסיני, הוא יחסוך 1000 שקלים בקלות ולא היה לו ספק לגבי זה שהטלפון הסיני יהיה די והותר עבורו בכל פרמטר, אך שה-1000 שקלים האלה הם בכלל הוצאה זניחה וחבל להשקיע ימים ושעות בחיפושים ובירורים מה בכלל כדאי לקנות. כמובן שהופתעתי, 1000 שקלים זה לא סכום זניח אלא אם אתה מליונר אז מאיפה באה הטענה התמוהה?

הוא הסביר שכל חודש, הוא עושה (עבורו ועבור משפחתו) מצרכים בסופר וברשתות הפארם בסכום של 2500 שקלים לפחות ואם הוא משקיע את הזמן והמחשבה בקניית המוצרים האלה, בהשוואת מחירים, בבחירת המקום לקנות ממנו, בבחירת המותגים שהוא קונה – הוא חוסך בקלות מאות שקלים בחודש שאנשים לא מרגישים שהם מוציאים. לטענתו (ואני התחלתי להשתכנע), הסכומים הקטנים של שקל לפה שקל לשם על כל מוצר מצטברים למאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה בלי למצמץ.

מקרה בוחן

החלטתי לקחת על עצמי לבדוק מקרה בוחן שרירותי, על משהו שעבורי הוא הוצאה קבועה וקטנה מאוד! כמה אני כבר יכול לחסוך אם אקנה מהמקום הנכון? אז בחרתי חוט דנטלי, אין משהו יותר יומיומי מזה. את החוט הדנטלי שלי אני קונה בסופר-פארם בדרך כלל ולכן הלכתי לסניף המקומי לראות מה המחיר העדכני כיום (9.3.2018) והנה התוצאות:

עושים חשבון

  • מותג life Dental – בהנחה שהולכים על המבצע "שני ב5 שקלים" מקבלים 80 יחידות ב 17.9 ש"ח (מחיר ל-50 יחידות 11.18 ש"ח)
  • מותג plackers – מחיר מבצע כרגע, 35 יחידות ב 8.9 ש"ח (מחיר ל-50 יחידות 12.71 ש"ח)
  • מותג soocas (מסין) – מחיר ללא מבצע ל-50 יחידות 7.92 ש"ח  (משלוח חינם)

כלומר המחיר בישראל גבוה ב 41% מהמחיר בקנייה ישירה מסין!!

אגב, מי שיודע שהוא צרכן קבוע של חוט דנטלי ומעוניין להזמין במכה אחת 300 יחידות שנכון לעכשיו עולים 38.4 ש"ח (כלומר מחיר של 6.4 שקלים ל-50 יחידות) אז בכלל יחסוך כי המחיר בארץ גבוה ב74%!!

לכן התשובה היא כן. מחשבה על הדברים הקטנים שאנחנו קונים בלי לחשוב פעמיים יכולה לחסוך עשרות רבות של אחוזים. וזה מתבטא בשקלים בודדים לכל מוצר, אבל זה מצטבר! עובדה שבקופה של הסופר אתם משלמים מאות שקלים.

אבל מה זה בכלל soocas??

טוב בכל זאת אנחנו פה באתר גלאודס צדק צרכני! ומטרת העל שלנו היא לבדוק מוצרים איכותיים שניתן לחסוך במחירם ולכן הזמנו את החוט הדנטלי של soocas לבדיקה:

מותג soocas מוכר מאוד בסין וכראייה לאיכותו הגבוהה, הוא אומץ על ידי חברת Xiaomi להכנס לליין המוצרים הביתיים שלהם בקטגוריית מברשת שיניים חשמלית.

ניסיתי את החוט של soocas מול החוט של מותג plackers ואני חייב לציין שאני לא מצליח למצוא שום הבדל בפועל, שניהם עושים בדיוק אותה עבודה, החוט של שניהם חזק ולא נקרע, נכנס מצויין גם לשיניים צפופות.

מבחינת הקיסם (השפיץ בקצה השני של היחידה), אהבתי יותר את הקיסם של soocas כי הוא חד הרבה יותר ובאמת מצליח להכנס לשיניים, לעומת ה plackers שלא מספיק חד. בנוסף, הקיסם של soocas גם מחוספס (ניתן לראות בתמונה לעיל) וזה עוזר לגרוף פלאק החוצה. מצד שני, אהבתי שplackers מגיעים עם "מגן" קיסם שמונע דקירות אם לא אוחזים נכון, אבל באמת בקטנה.

שורה תחתונה – שניהם עושים את העבודה אז למה לא לקנות מה שזול?

לחצו כאן לקניית חוט דנטלי Soocas

 

Arik

אריק - מנהל אתר Glouds

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo