חיפוש

צעצועים קטנים ומדליקים בכמה שקלים!

מידי כמה ימים אני משתף אתכם במבצע על צעצועים קטנים וזולים במיוחד. אלו פריטים כל כך זולים שאני ספק אם רובכם מקדישים להם מחשבה שניה וכמובן שסקירה מקיפה לא באמת נדרשת כאן, אולם גם בסכומים כל כך קטנים, יש לפעמים תמורה ענקית!

12 מכוניות ב3-5$!

אם יש לכם ילדים קטנים, אחיינים, נכדים…זו אחלה מתנה! 
יותר זול מביצי קינדר וגם יותר זול מכל חנויות הסטוק למינהן (שם האיכות גם נוראית אגב!). 
12 מכוניות שונות – משאית, דחפור, טרקטור, באגי, מכונית מירוץ…החלקים זזים – לדוגמא הדחפור עם טווח תנועה מלא של הזרוע והכף והן גם נוסעות! (מתיחת קפיץ לאחור)

אני השתמשתי בהן כפרס יומי לילד בתהליך גמילה, לסדר אחריו וכד'. הקטן ציפה כל יום להפתעה חדשה וממשיך לשחק איתן כל יום. אז הילד מבסוט וההורים גםן – שוות את משקלן בזהב 🙂 

עם קופון IL0127MIC  – רק 2.99$!

6 משאיות/טרקטורים ועוד ב4-7$!

עוד מציאה נהדרת. כל המכונות באיכות טובה להפליא. מרגישות ממש כמו המכוניות שמוכרים ב20+ ש"ח ליחידה בכל חנות צעצועים בארץ. כולן מתפקדות לגמרי – לדוגמא הדחפור, מסתובב על צירו, הזרוע והכף ניתנות להזזה, מערבל הבטון – ניתן לסיבוב וכו'. ממש נחמד ומעסיק את הילד המון זמן והוא גם אוהב לקחת לפחות אחת איתו בדרך לגן. 

נסו קופון IL1220car

פאזל לגו R2D2 בדולר או שניים

5a3798e86fbd5

R2D2, הרובוט האייקוני והחמוד ממלחמת הכוכבים – בפאזל לגו עם המון חלקים (המון!). 
הגודל מפתיע – החלקים האלו מאוד קטנים. מרגיש כמו לפחות חמישית מגודלו של בלוק לגו רגיל. ההוראות – בסגנון איקאה, כלומר ציור מעורפל עם כמה שלבים מעורבלים זה בזה שמצריכים התמקדות וריכוז לפחות כמו בפתרון הציור השבועי לילד. לא קל בכלל – וזה מצויין! 

כן, כל ה'חסרונות' האלו הן לא חסרונות בכלל, כי זה כבר לא צעצוע לילדים קטנים – למעשה על הקופסא מומלץ לגיל 14 ומעלה, אלא פאזל תלת מימדי של ממש שיכול להעסיק אתכם שעות רבות. הפאזלים האלו הם טרנד חם היום, כשגם סלבריטאים כמו אסי עזר ואחרים מעלים לסטורי את הדגמים שבנו. 

את שלי אני שומר ליום כיפור. באתר גירבסט תמצאו עוד עשרות דגמים בשלל עיצובים. 

דגם מתכת תלת מימדי!

Capture

עוד פאזל לגדולים בלבד והפעם גם משהו שיפה מאוד לשים על השולחן ואפילו על המדפים כקישוט יפה לבית. דורש מעט עדינות וזהירות כדי חלילה לא להיחתך מהאלומיניום. אינספור דגמים זמינים, פסנתר, ספינת מפרשים, מטוס עתיק, אייפל, אנטיפרייז…שלל נושאים, רק תבחרו. 

קופון Xwing27 או 80%OFF$1

קוף רובוטי!

המקורי מבית FINGERLINGS (ראו סרטון) עולה בארץ כ99 ש"ח ברוב החנויות וכולל שלל 'התנהגויות'. בפועל, ויש לי את המקורי – קצת קשה לזכור את כל הפונקציות כאן, מה עושה מה בדיוק ולדעתי גם מיותר. זה לא צעצוע שיעניין במיוחד ילדים בגילאי 6+ אלא יותר סביב ה-3, כך שמספיק שהקוף צוחק/מפליץ/עושה גרעפס/נשיקה/נוחר/מקשקש משהו והילד כבר מתפקע מצחוק כך שאפשר לגמרי להסתפק בחיקויים הסיניים הזולים – סביב ה5$ בלבד!

IMG 20180207 144319

מכירים עוד צעצועים זולים ומדליקים? 
ספרו לי בתגובות!

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo