חיפוש

איך חסכתי 560 ש"ח עם כרטיס אשראי חדש ואיך גם אתם יכולים!

בכל פעם שאני נכנס לסופר או חנות גדולה אני נתקל בהם. נציגי המועדונים והאשראי. כמעט כולם מנפנפים אותם בבוז או משתדלים לא ליצור קשר עין. רבים שעוד עוצרים להתעניין, ממהרים לסרב ולנטוש במהרה את הדוכן כשהם מבינים שהצטרפות למועדון מחייבת כרטיס אשראי חדש. 

אי אפשר שלא להסכים שכל טרנד המועדוני – אשראי בכל חנות ומותג כמעט, כבר הפך למאוס במיוחד. כמה מועדונים וכרטיסי אשראי כבר בן אדם צריך? 

אבל, מאחר וזהו השוק (ובארה"ב ה'נאורה' התופעה קיימת כבר שנים ובהיקף גדול בהרבה), למה שלא נשחק חכם ונרוויח? 

הנה דוגמא אישית קטנה להמחשה:

לאחרונה עברתי לדירה שכורה חדשה עם מקום לתנור מובנה.
עד היום השתמשתי בעל כורחי בטוסטר גדול אובן ממחסני חשמל, מפאת חוסר מקום במטבח קטנטן ומיושן. אז החלטנו להתברגן קצת ולקנות סוף סוף תנור ראוי ולאכול יותר בריא.

נכנסתי לזאפ והתחלתי במחקר. התלבטתי אם להסתפק בתנור זול ופשוט (כאמור, דירה שכורה…) או להשקיע באחד טוב ויפה ממותג מוביל שיצטרף למשפחה לשנים והדירות הבאות.

מקריאת התגובות בזאפ וברשת, הופתעתי לגלות שמותגים מובילים ומוכרים לכולם, העולים כאלף ומעלה, מגיעים עם שלל 'פיצ'רים' כמו דלת זכוכית שמתנפצת מעצמה וממלאת את המטבח בשברי זכוכית לוהטת (תקלה חוזרת במספר דגמים!), לוח אלקטרוני שמצפצף שעות אחרי הפסקת חשמל, תנור ששורף הכל, גם ב150 מעלות ועוד.

משהתייאשתי למצוא מותג ראוי בזאפ, שוטטתי בחנויות חשמל גדולות, הזדעזעתי מהמחירים והדגמים הישנים וחזרתי נחוש יותר להזמין אונליין.

בדרך עצרנו בשופרסל לקניית מצרכים רגילה ונציג נחמד ועיקש במיוחד שכנע להצטרף למועדון האשראי בזמן שהעברתי את המוצרים בקופה בשירות העצמי (למה זה לא בכל מקום כבר?). אני יודע…רבים מכם חוטפים צמרצורת וחלחלה רק מלחשוב על עוד כרטיס אשראי בארנק. מי צריך את זה, בשביל מה, ככה הם תופסים אותך, יש אותיות קטנות, לך תבטל את זה אחר כך, דמי מנוי ועוד ועוד. כל המחשבות וההגנות שעולות לכולנו לראש כשמנסים לשכנע אותנו על עוד כרטיס מועדון בקופה.

מבחינתי ללא ספק עדיף כרטיס אשראי אחד, גג שניים, אבל היי – זה לא אומר שאי אפשר להקשיב ולבחון נכון?

אז הקשבתי טוב, בדקתי את האותיות הקטנות והמבצע הוא כך –

  • מצטרפים למועדון שופרסל וכרטיס אשראי החדש שלהם.
  • אין דמי מנוי לשנה הראשונה. (כמובן שכמו כל כרטיס מועדון, כדאי, מומלץ ואפשר להתקשר לפני תום השנה ולדרוש את המשך הפטור מדמי כרטיס/הנחה משמעותית או פשוט לבטל).
  • עם ההצטרפות מקבלים 180 ש"ח מתנה, למימוש בקניה הבאה, ללא הגבלות משום סוג. גם אם ביטלתם את הכרטיס יום אחרי – אתם לא חייבים להחזיר את הכסף!
  • יש הנחות מועדון קבועות והנחות פרטניות על מספר מוצרים אותם אתם קונים באופן קבוע לבחירה/בחירה אוטמטית. למשל אם אתם הורים לקטנטנים וקונים כמעט בכל קניה חיתולים, מגבונים ומטרנה – תוכלו לקבל עוד כמה אחוזי הנחה על אלו באופן קבוע.
  • יש צבירת נקודות אותן ניתן להמיר לשוברים כספיים לקניה חוזרת.
  • מבצע 200/500!
    קונים ב500 ש"ח ומעלה ממספר קטגוריות מובילות ומקבלים 200 ש"ח חזרה בקניה הבאה!

כך קניתי את התנור הזה, של BEKO, עם משלוח מהיר חינם ואחריות ברימאג, ב 180 ש"ח הנחה, כלומר רק 619 ש"ח, ובנוסף קיבלתי עוד 200 ש"ח הנחה שירדו בקניה הבאה. 

אבל, זה לא נגמר רק בזה, כי אפשר להוציא כרטיס מועדון נוסף לבן משפחה מדרגה ראשונה, ללא דמי כרטיס בכלל (לכל החיים!) וגם בו תקבלו 180 ש"ח מתנה! 

כלומר 180 ש"ח +180 ש"ח + 200 ש"ח + הנחות קבועות, נקודות וכו'. סה"כ לפחות 560 ש"ח בהצטרפות למועדון.

המבצע בתוקף עד ה11.9.18. 

אדגיש שאין לי שום קשר, מניה, אפילייט או רווח משופרסל/חברת האשראי. זהו נטו שיתוף כדוגמא למה ניתן להשיג בבחירה נכונה של מועדוני כרטיס אשראי. 

IMG 20180902 220317

התנור אגב סבבה בינתיים וצלח עוגת יום הולדת ותפוחי אדמה. 

לקראת סוף השנה הראשונה, במידה ולא יהיה מבצע עדיף/המשך פטור מדמי כרטיס – אבטל את הכרטיס. במידה ויהיו – אמשיך.

כמובן, כמו כל מבצע, חשוב להשוות מחירים ולבדוק שאתם באמת קונים במחיר טוב, אחרי ההנחה. כמו בכל חנות יש באתר לא מעט מוצרים שאפשר למצוא במחיר זהה ואף גבוה יותר, גם עם ההנחה. עם זאת סה"כ, יש המון מוצרים במחיר מעולה כך שדי קל למצוא דיל שווה. 

איפה הקאצ'?

החברות בונות על הזיכרון הקצר שלנו. כרטיס מועדון לכאורה יוצר אצלנו מחוייבות למותג, נותן לרשת אפשרות לשלוח לנו מיילים שיווקים ו'קופונים', ללמוד את הרגלי הצריכה שלנו טוב יותר ולהציע לנו מבצעים מותאמים אישית, צבירת נקודות וכד' שגורמת לנו לחשוב שעדיף בחנות עם המועדון, מאשר חנות מזדמנת ועוד. חברות האשראי נהנות מהעמלות בכל קניה כמובן וגם מדמי המנוי שהרוב שוכחים לדרוש לבטל. 

כל עוד אתם זוכרים להתקשר לשירות הלקוחות ולדרוש הנחה/פטור מדמי מנוי (פשוט לעשות תזכורת ביומן לכמה שבועות לפני תום השנה הראשונה עם הכרטיס), אז הרווח כולו שלכם!

מסקנה!

הפסיקו לחשוש מכרטיסי אשראי ומועדון, גם אם כבר יש לכם די והותר כרטיסי אשראי וגם אם סביר שאף לא תקנו הרבה, אם בכלל, בחנות הזו שוב, מעבר לניצול ההטבות, כי תמיד אפשר לבטל! אל תמהרו לנפנף את הנציגים המורעבים… בידקו את האותיות הקטנות, חפשו אם יש מגבלות, דמי מנוי וכד' ומה מתנת ההצטרפות וההטבות. זה יקח לכם לא יותר מדקה-שתיים של רפרוף מהיר ולא פעם תגלו שאפשר להרוויח כך כמה מאות שקלים, באפס מאמץ, רק כמה דקות הרשמה!

כרטיסי מועדון נוספים הראויים לציון: 

  • רמי לוי –
    מתנת הצטרפות של 120 ש"ח, פטור מדמי כרטיס לשנה, הנחות של כ5% על המותג הפרטי ושאר מבצעי מועדון. 
  • DREAM CARD  –
    כולל את מותגי פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו ועוד. 
    עבורי כאב ל2 ילדים קטנים, הכרטיס הזה חסך המון, בעיקר הודות להטבת 'יום הולדת' שתקפה למחזיק הכרטיס וילדיו המקנה 30% הנחה נוספת (!). כך מידי סוף עונה, אנחנו נהנים לנצל גם את ההטבה, גם את המבצעים (בד"כ 70% על קולקציית קיץ/חורף או 1+1 למינהם) וגם מקבלים תווי קניה וצוברים נקודות לקניות הבאות. כל מי שקונה באחד מהמותגים הנ"ל לעיתים קרובות, זה לגמרי שווה ומחזיר את עלות המועדון במהרה. 
  • ישראכרט ALIEXPRESS
    מקנה הנחה קבועה מידי חודש על רכישות באתר הקניות AliExpress. מותנית ברכישות בכרטיס (עד 150 דולר החזר בחודש).
    15% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 3,500 ₪ ומעלה
    10% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 1,500- 3,499 ₪
    5% הנחה בעלי אקספרס בשימוש בכרטיס בסך 500 – 1,499 ₪
    סה"כ אם אתם דואגים לשלם חשבונות חשמל/מים/ארנונה/דלק וכד' עם הכרטיס הזה, תוכלו להשיג עוד אחוזי הנחה מידי חודש בקניה בעליאקספרס
  • CalFixNet – 
    החזר כספי על הקניות במט"ח באתרים בינלאומיים באינטרנט, ברכישות במט"ח בחו"ל וברכישות במגוון רשתות מובילות בארץ
    5% ברכישות במט"ח באתרים בינלאומיים לדוגמא: אסוס, איביי, אליאקספרס, אמזון, אליבאבא. 
    5% ברכישות במט"ח בחו"ל (כולל משיכת מזומן)
    בנוסף עד 10% החזר כספי ברכישות ברשתות מובילות בארץ כמפורט להלן:
    ארומה 7%, קבוצת גולף 7%, קסטרו 7%, אופטיקנה 10%, סופר-פארם 5%, קרוקס 5%, שילב 7%, מקדונלדס 7%, ללין 5%, באג 7%, צומת ספרים 7%, ניו פארם 5%.
    יש כמה  אותיות קטנות – ההחזר הוא עד 80 ש"ח בחודש ועד 1000 ש"ח בשנה, השובר מגיע בדואר מידי רבעון ואפשר להשתמש בו ב: 

H&O Golf Golf&kids Golf&co Max moretti Polgat Intima ML men ML women מצמן את מרוץ TimberlandEmporium Brandz | Blue bird | POLO RALPH LAUREN Crazy Line Bagir Holmes place | BBB G.R.A.S הבורסה לתכשיטים  למטייל Bug צומת ספרים | יהלומי פוזיילובNAUTICAVardinon
כמו תווי קניה, יש מגבלות של עודף וכפל מבצעים וכד', אך סה"כ, למי שרוכש במט"ח מידי פעם ובחנויות בארץ הרשומות לעיל, זה די שווה ואני קיבלתי לא מעט תלושים כבר, איתם קניתי ספרים, בגדים, דברים לתינוק בשילב ועוד. 

  • מועדוני FLYCARD למינהם – לטעמי חסרי טעם לחלוטין. אחרי הרבה שנים עם דיינרס המקושר למועדון אלעל, שסירבו לסלוק ברוב העסקים בארץ, פשוט ביטלתי את הכרטיס. ההנחות וההטבות זניחות לחלוטין וצבירת הנקודות – פשוט לא מספיק טובה. בנוסף בדר"כ צריך להוסיף כל מיני מיסי נמל, עמלות וכד', כך שמחיר הכרטיס 'בחינם', אם התמזל מזלכם להגיע אליו בכלל, הוא לרוב לא אטרקטיבי מספיק בהשוואה לקניה רגילה.

שתפו אותנו!

ומה איתכם? איזו הטבה שווה במיוחד ניצלתם במועדון/אשראי שלכם? 

בואו להשתתף בדיון ויחד נמצא את ההטבות והכרטיסים הכי שווים בשוק!
(או ניצור אחד בעצמנו!)

הוסיפו תגובה
ZUZU Reviews
Logo